Vriendinnen Amsterdam (30)

21-08-2007 13:37 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ben jij: Relaxed; openminded; eerlijk; én heb je zin om nieuwe meiden te leren kennen, nieuwe dingen te ontdekken en vooral veel lol te maken?



Trefwoorden: Amsterdam, Melkweg, Paradiso, Sugarfactory, Hotel Arena, Festivals, sauna, strand, bos, lounge, jazz, electro, wodka, modern, bewust, geaard, onbevreesd :)



Reageer dan snel!

hopsala999@hotmail.com



(Leeftijd: rond de 30)



Greetz!!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Nou.. leuk, je lijssie hoor! Zou veel dingen ook wel op die van mij kunnen zetten. Alleen.... weet ik niet helemaal of je echt meiden in Amsterdam zoekt of dat dat niet zoveel uitmaakt?? Ben er ontzettend graag en regelmatig, woon alleen in Brabant!



Ik hoor t wel!
Alle reacties Link kopieren
Hey M2theOnie!



Dat maakt helemaal niet uit joh! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, joh ik wist helemaal niet dat je ook kon reageren hierop. Handugg :)



Dus als er meer meiden zijn die zich kunnen vinden in mijn tekst reageer dan en dan plannen we een gezellige borrel met zn allen en zien we wel hoe het klikt!

Idee? Mooi! :D



Ciao!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me volledig in je tekst vinden!!!!! Heb even gecheckt of ik het niet zelf geschreven had X-D

Ik ben alleen wel een stuk jonger dan 30, namelijk een begin twintiger... Maar heel onbevreesd ( ;-) ) reageer ik bij deze toch even! Ben benieuwd of er nog meer mensen reageren..... of zijn er meiden die jou via je hotmailadres gemaild hebben Tjiewauwa?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij pas ik ook wel t rijtje ;-)

Maar ook geen 30er... 25... goed op weg dus!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke gezellig joh, werd gister nog 25 geschat :) duss..

Ik heb morgen al een date met 2 meiden om 20.30 als jullie zin hebben moet je maar even mailen hopsala999@hotmail.com

en anders plannen we gauw een nieuwe date!

Leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Door de weeks is voor mij niet echt heel handig... aangezien ik niet in Adam woon, maar een avondje/dagje in t weekend is gezellig. Anders mailen we ff...
Alle reacties Link kopieren
Hey Sproos, binnenkort doen we een date in het weekend!



Vanavond zijn we al met zn 4/ 5-en, als er nog meer meiden willen komen, roept u maaaaarrr! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!!



Wanneer er een date in t weekend komt.. dan hoor ik t!
Alle reacties Link kopieren
Het was hartstikke gezellig gisteren!

Sproos, mail maar ff want we gaan snel weer afspreken.



Ciao! 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand die zich kan vinden in je trefwoorden. Ben 33 en werk in Amsterdam. Ging voorheen regelmatig eten/borrelen/dansen in A'dam maar de spoeling qua gezelschap wordt wat dunner als je ouder wordt ;-]

Ik heb doordeweeks een logeerplek in Amsterdam dus wanneer gaan we?
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker herkenbaar!! vooral de 1e 3 woorden! erg belangrijk!

En leuk al die trefwoorden! Kan alleen jammergenoeg niet alles meer zo vaak doen, omdat ik vrij krap bij kas zit, maar a'dam heeft genoeg te doen, wat niet duur hoeft te zijn!

ik ben trouwens 31 en woon in a'dam en in ene lijkt het dat iedereen om me heen het erg druk heeft en spontaan afspreken lastig is.

Ik hoor graag wanneer er weer een date is!

groetjes janine
Alle reacties Link kopieren
Hey guys,

Ik heb echt onwijs veel reacties gekregen, leuk man!

Ik moet iedereen nog terugmailen, daar ga ik denk ik vanavond even voor zitten.. :-]

Vrijdag 14 september is de volgende date, als je ook wilt stuur ff een mailtje!



Ciao!!!



:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik kan me helemaal in jullie woorden vinden! Ik, spontane, gezellige, altijd in om iets te ondernemen, gek op borrelen, stappen en lekker gezellig leuten, meid van 24. Het lijkt me leuk om een keer met jullie te gaan stappen/ontmoeten. Mijn emailadres: laurath83@hotmail.com. Spreek je snel!



laura
Alle reacties Link kopieren
JOEPIEIEIEII!!!!



Ik heb mn oproepje teruggevonden!!! :cheer2:

Kostte wel even wat moeite..



Meiden, vanavond ga ik jullie mailen, heb het beetje druk gehad deze week, werk, werk, werk, blegh!

14 september staat wat mij betreft ook nog steeds vast, gezellig ff drankje doen met wat meiden, leuk!



Nou weer aan het werk.. :-|



Laterssss!!!
Alle reacties Link kopieren
:-( de 14de kan ik niet... weekend weg!



Maar... ik hou me aanbevolen voor andere datas :-)



Dit weekend niemand plannen?
Alle reacties Link kopieren
wat een leuk idee. ik woon net deze week in de buurt van amsterdam. moet nog even wennen aan de omgeving en loppt nog met de kaart door amsterdam maar vind het hier helemaal te gek.

Ben 33 en zou het leuk vinden wat meiden te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend ga ik lekker naar Praag!

Heb er onwijs veel zin in, lekker stadten, lekker shoppen, beetje cultureligs doen tussendoor..



Kun je daar trouwens wel beetje shoppen, weet iemand dat?

Heb wel gehoord dat de drank daar erg goedkoop is.. ;-)
Alle reacties Link kopieren
De drank is zeker goekoop! Dus dat zit goed.



Ben er zelf niet geweest, maar hoor leuke verhalen!!



Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben ook van rond de 30 :-), en lijkt me heel leuk om mijn vriendenkring uit te breiden. Ik werk in A'dam, en woon er dichtbij. Heb veel gereisd, nu een leuke baan gevonden, het lijstje van Tjiwauwa, kan ik me helemaal in vinden! Mijn email is iris99_28@hotmail.com, ik hoop van je/jullie te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Helemaal te gek... Ik zat net te denken, kan een topic voor meiden uit amsterdam maken en checken of daar wat uit komt!! Helemaal te gek!! Schrijf mij maar bij!!! v.hogendorp@gmail.com alleen.... heb een jamsessie JULLIE ZIJN OOK WELKOM als jullie willen en kunnen zingen drummen pingelen aan een gitaar of bas....hahaha en anderrrrrssss kom ik wel inhaken laterrrs op de avonnnd!!! ben wel de oudste??? hahaha maar vorige maand nog geschat op 27! Hey tjiwauwa helemaal top! Ik hoor het wel;-)
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
jaaa!! ik onderschrijf de genoemde trefwoorden. Ben wel al wat ouder (!) dan 30 -39 jaar reeds- maar als ik zeg dat ik heel vaak 10 jaar jonger wordt geschat..dan zit het wel goed hoor.

ik woon en werk in amsterdam en vind dit wel een goed plan (een borrel op 14e). dus ik hou het in de gaten voor lokatiemelding enzo anders kan het naar whoehaah2@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik doe ook mee hoor! Had Tjiewauwa al gemaild, maar meld me hier ook nog even...



Wat zijn de plannen?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is gemeeeeeld!!! :-P



Mocht je nog niets ontvangen hebben.. laat het dan even weten!
Alle reacties Link kopieren
Yo!



We zijn nu met ongeveer 10 meiden, als je ook zin hebt, mail me dan!



Ciao! ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven