Reisgenoot gezocht voor Kreta

22-08-2007 10:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben een single meid van 36 en wil graag begin september naar Kreta, lekker zonnen, terrasje pikken, uit eten en af en toe eens doorzakken en overdag als we daar zin in hebben wat gaan bekijken of doen. Heeft er iemand zin om mee te gaan.



Groetjes Winny
Alle reacties Link kopieren
Was jij dezelfde die een topic had geopend over plekken op kreta waar je in je eentje heen kon? Qua hotels ed? Anyways, hele fijne vakantie gewenst, ik zou willen dat ik met je meekon :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Winny,



Ik moet er hoognodig tussenuit dus heb wel interesse.

Een plek waar de zon schijnt, voldoende rosé aanwezig is en gezelligheid dan ben ik al tevreden.

Dus ja..........

Ik ben overigens een single meid van 42 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een stukje jonger, namelijk 25 (wat voor mij geen probleem is). Heb in september een weekje vrij. Nieuwe baan en ik heb mijn wensen afgestemd op die van mijn collega's. Maar... nog niemand gevonden om samen mee weg te gaan.

Griekenland lijkt me in ieder geval super.

Ik kan weg tussen 8 en 21 september. Die data heb ik een bruiloft en een 25-jarig huwelijksfeest, waar ik echt bij aanwezig wil zijn.

Mail me als je wilt op molentje82@hotmail.com
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Deze meid van 32 jaar heeft ook wel zin om er even tussen uit te gaan! Door teveel rekening te hebben gehouden met mijn collega's heb ik begin september 3 weken vrij! Wel lekker,maar ook alleen aangezien mijn vriend en iedereen om mij heen alweer aan het werk is! Mijn mail is blumchen@live.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven