Gezocht: samen leuke dingen doen?!

25-08-2007 15:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik studeer Algemene Cultuurwetenschappen en ben opzoek naar vrouwen om samen naar het theater, een museum etc te gaan. Of om eerst een mee te e-mailen!



Ik ben benieuwd!



Hi
Alle reacties Link kopieren
Hoi hi,



Ik zie nu net je berichtje pas, een beetje laat dus ik hoop dat je mijn reactie nog leest. Het lijkt me ook leuk om samen naar museum e.d. te gaan, bij mij komt het daar eigenlijk veel te weinig van.

Heb je een bepaalde omgeving op het oog, of mag het in principe door heel Nederland zijn?

Leuk dat je ACW studeert, dat doe ik ook. Hoewel...studeren is een groot woord, je kunt het beter hobbiën noemen. Ik doe ongeveer 1 module per jaar dus als ik in dat tempo doorga haal ik het wel voor m'n 85e :-)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben nogal nieuwsgierig en zou graag eens van je horen wat ACW inhoudt.

Verder ben ik me aan het orienteren op het gebied van cultuur, kunst, musea, opera etc alleen vind ik dat alleen zinnig als je er iets van hoort/leest wat het ook daadwerkelijk betekenis geeft. Een schilderij is pas echt een schilderij met het verhaal erbij bedoel ik dan.



Misschien eerst wat contact per email?



Groetjes Charlie1975
Alle reacties Link kopieren
Hey reacties!



Euh, waar te beginnen? charlie, wat ACW inhoud? Dat verschilt volgens mij veel van waar je studeerd. Het probeerd inzicht te krijgen in 'cultuur' het hoe, wat waar en waarom ervan. Het heeft 4 gebieden: literatuur, kunst, filosofie en geschiedenis als ik het zo mag samenvatten.



Ik woon zelf in het oosten van het land maar daar zou ik me niet toe willen beperken. Wel zou ik het fijn vinden om iemand te vinden die ook hier in de omgeving woont om naar plaatselijke musea en theater etc te gaan.



Waar wonen jullie (ongeveer?)



hi
Alle reacties Link kopieren
Tja lastig, in Noord-holland. Familie in Limburg en een vriendin 40 km verderop. Uit ervaring weet ik dat afspreken dan erg lastig wordt.

Veel succes met je studie. Klinkt heel interessant en lekker breed.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoihoi,



Hi, ik woon ook in het oosten. Misschien wel in de buurt! Ik zal je zo een pm-tje sturen, dan kunnen we even wat meer prive zaken uitwisselen.

Charlie jammer dat je niet in de buurt woont. Maar bijv. een dagje Rijksmuseum A'dam zal waarschijnlijk nog wel lukken?

ACW is inderdaad een heel leuke studie. Ik studeer aan de Open Universiteit; daar kan je er ook voor kiezen om niet de hele studie te doen, maar alleen de leuke modules. Misschien een tip?

Hi, studeer jij toevallig ook aan de OU? De beschrijving komt me namelijk zo bekend voor ;-), volgens mij hebben de overige uni's een wat ander programma. Hoever ben je eigenlijk met je studie? Ik zelf ben nog maar heel in het begin, maar dat mag de pret niet drukken.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
ahumm...ik snap er nog niet veel van hoe je een privebericht moet sturen. Heb je iets ontvangen hi?
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb je een berichtje gestuurd :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk, die studie had ik achteraf ook eigenlijk willen doen. ;) Maar is het niet de studie, dan zeker wel muziek en theater bezoek....



Mocht je nog mensen zoek laat het maar 'ns weten.





groet,



Linnn79

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven