vriendinnen/stapmaatjes in amsterdam/nijmegen

26-08-2007 21:36 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hello ladies! :blob

mag ik meteen met de deur in huis vallen?!?!?! ben op zoek naar vriendinnen / stapmaatjes (heb zelf de voorkeur voor techno-muziek). ik woon tegenwoordig in almere, maar kom oorspronkelijk uit de buurt van nijmegen. ik ging regelmatig naar awakenings -amsterdam- en roosje -nijmegen-, winkelen doe ik meestal ook in een van die twee steden, okee ook weleens in almere! ik dacht dat ik echte vriendinnen had, maar dit blijkt helaas niet zo te zijn... dus begeef ik me nu in een enkel mannen(stap)groep, is ook gezellie, maar mis toch iets... :flag: jij ook?! (PS ik ben BIJNA 30)
Alle reacties Link kopieren
Hi there,



Ik ben, netals jij, gek op techno (o.a.) en ga graag naar grote feesten en festivals. Ik ben 24, woon in Hilversum, (niet ver van Almere).Jammer genoeg zijn de meiden met wie ik vroeger ging gesetteld of hebben vaak geen geld om uit te gaan. Ik zoek daarom iemand (of een groepje) met wie ik t goed kan vinden, die spontaan is, af en toe prettig gestord maar ook eerlijk en oprecht persoon, om naar feesten te gaan.



Hier heb je mijn emailadres en ik hoop van jou te horen:

sunshine4yes@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ook voor mij geldt dat ik veel van techno hou, maar mijn interesses komen niet echt overeen met die van mijn huidige vrienden! Ben daarom ook op zoek naar leuke en gezellige vriend(inn)en, om lekker lol mee te hebben en van de leuke dingen van het leven te genieten! Ik woon trouwens in utrecht maar lang leve de nachttrein :)

Mijn email/msn: linvisser (a) hotmail.com

Hoop van je te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven