Meiden in omgeving Hilversum gezocht!

28-08-2007 15:40 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een spontane knettergekke meid van 23 jaar, en aangezien mijn vriend in Amsterdam werkt, en ik per 1 september in Utrecht, willen we verhuizen naar Hilversum. We wonen momenteel in Overijssel, dus dat is best een eind weg voor ons.

We zijn druk bezig met het zoeken naar een huisje, maar ik zie er best tegenop om compleet opnieuw te moeten beginnen in een nieuwe stad!



Kortom, ben je iemand die houdt van stappen, terrasjes, shoppen, filmpjes en gezelligheid? Laat een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi fortyfourpje,



Ik kom zelf uit Hilversum, heb er tot mijn 25e gewoond, maar woon net aan de rand van Utrecht.Als je het leuk lijkt, kunnen we wel eens mailen en een keer ergens drinken.



Ikzelf ben 27 jaar, ook wel gek, beetje bezig met hockey beetje bezig met fotografie en zou ook wel eens, naast al die vriendinnen op internet, ook wel eens iemand willen hebben wat dichter in de buurt om mee af te spreken.



Groetjes, Meike
Alle reacties Link kopieren
Hey Meike, tnx voor je reactie!



Lijkt me leuk om eens te mailen, gezellig!

En aangezien ik in Utrecht werk, kom ik zowel in Hilversum en Utrecht tegen die tijd. Misschien dat je me op den duur de "hotspots"van Hilversum kan laten zien!



Mijn email is 44pje@live.nl, ik hoop snel iets van je te lezen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi 44pje,



Ik ben zelf 28 jr en afgelopen december in Hilversum komen wonen. Ik ben ingetrokken bij mijn vriend. Hilversum is een leuke stad (dorp) ik ken zelf ook nog niet veel mensen, geen mensen die ik zelf heb leren kennen in ieder geval. Maar maak je niet druk, het gaat je lukken.



succes!!!



gr,

niettie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven