Gezellige Meiden, omg. Amsterdam (20-30)

28-08-2007 16:56 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik, 22 jaar, uit Amsterdam zou het heel leuk vinden om in contact te komen met gezellige meiden die ervan houden om uit eten te gaan, een drankje te doen in de kroeg of lekker thuis te 'hangen' met een kop thee en wat lekkers :-9



Ik woon samen met mijn vriend met wie ik al 5,5 jaar samen ben. Ik heb een kat. Ik schilder en lees graag. Verder vind ik het leuk om naar de bioscoop te gaan en andere uitstapjes te maken.



Misschien kunnen we elkaar eerst beter leren kennen en dan eens een keer afspreken!! :smile:



X Lieke
Alle reacties Link kopieren
hey hey!



Ik ben een meid van 23 jaar, en ga binnenkort als het vinden van een huisje een beetje wil lukken, verhuizen naar Hilversum. Mijn vriend werkt namelijk in Amsterdam, ik heb een baan in Utrecht gevonden.



Net als jij hou ik ook van lekker stappen, shoppen en lekker kletsen, dus als je Hilversum niet te ver vind, kunnen we eens mailen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieke

Ik ben 26 jaar en ik woon net buiten amsterdam. Ik werk wel in Amsterdam en heb daar ook gestudeerd. Ik zou het net als jij leuk vinden om een of meerdere leuke meiden te leren kennen in de omgeving. Sommige vriendinnen zijn inmiddels naar verderweg verhuisd en kan ik dus niet spontaan opbellen om even een drankje mee te doen en sommige contacten van vroeger zijn een beetje verwaterd door verschillende interesses.



Ik woon sinds 3,5 jaar samen en heb ook nog 3 schatten van katten. Echt tot diep in de nacht stappen doe ik maar af en toe, maar uit eten gaan, winkelen een wijntje in de kroeg of inderdaad lekker theeleuten met een stuk chocola vind ik heerlijk!



Mocht het je gezellig lijken, dan kunnen we natuurlijk wat heen en weer mailen! :-]



Groetjes

Mimoo
Alle reacties Link kopieren
Mogen er ook mannen (geen homo) bij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi 44pje en Mimoo,



Zullen we verder mailen? Mijn email is: missroos22@live.nl

Ik heb jullie emailadressen natuurlijk niet dus als jullie die in ieder geval kunnen mailen? Dan gaan we zo verder! Super leuk!

En ik vind Hilversum dus niet te ver.. ;-]



Groetjes, Lieke
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik ben hilde, 22 jaar en werk als verpleegkundige in Amsterdam. En woon hier ook sinds een jaar! Zou ook erg graag wat leuke meiden leren kennen om mee te shoppen,uitgaan, bankhangen, etc!!

x_hilde@hotmail.com!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hilde!



Jij bent de enige van wie ik tot nu toe een mailadres heb. Ik mail je later ivm nu haast etc.



X Lieke
Alle reacties Link kopieren
burkeedmund@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey lieke,



Ik ben 24 jaar, woon nog niet zo lang in Amsterdam en het lijkt me leuk om wat meer meiden in de omgeving te kennen om gezellige dingen te ondernemen. Ben gek op dansen, de kroeg in of een terrasje pakken. Maar ik ben ook voor om lekker te leuten op de bank kijkend naar een typische vrouwenserie! Misschien wel leuk om met een paar meiden die gereageerd hebben een keer te gaan borrelen! Mijn emailadres is laurath83@hotmail.com.



Groetjes laura
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



Ik woon al een tijdje in Amsterdam, maar ken het nog niet echt goed. ben eigenlijk nog steeds een toerist! :-) Het lijkt me gezellig om met wat meiden de stad onveilig te maken. Lekker terrasje pakken, uit eten, naar de bios, lekker kokkerellen of heerlijk op de bank hangen.

Ben trouwens 27 jaar en woon in Tuindorp.



Mijn email tex-mex-mix@hotmail.com



groetjes Jessica





Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



Ik ben 25 jaar en woonachtig met vriend en katten in het centrum van A'dam! Ik studeer nog en daarnaast ben ik vaak te vinden in de bios (lang leve Pathe Unlimited). Wanneer ik daar niet te vinden ben doe ik een drankje in de stad, shoppen of lekker eten. Eenmaal thuis lees ik veel, doe ik aan 'bank hangen' en kroel ik veel met mijn katten. Ik zou het leuk vinden als ik wat nieuwe contacten op doe.



Wie zich hierin kan vinden laat dan een reactie achter,



Kus mij
Alle reacties Link kopieren
He hallo meiden!!



Ik heb inmiddels veel reacties! Hartstikke leuk!

Lijkt het jullie wat om binnenkort af te spreken?

Dan gaan we lekker een drankje doen in de stad!

Waarschijnlijk wordt het best lastig om een avond te kiezen waarop iedereen kan...hmm, lastig!

Ik mail wel even 2 voorstellen, en dan zien we het wel!



Groetjes, Lieke
Alle reacties Link kopieren
He kroelebeestje!



Ik ga alle anderen zo een mailtje sturen met een voorstel voor een date.. :cheers:



Maar ik heb je emailadres niet. Als het je leuk lijkt om mee te mailen en met ons af te spreken, mail dan even: missroos22@live.nl



Tot snel! Groetjes, Lieke
Alle reacties Link kopieren
He Blistex!



Ik heb geprobeerd je te mailen, maar het berichtje komt terug..Klopt je emailadres?



Gr. Lieke
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



Ik heb zojuist Lieke even gemaild voor een date. Dus wie weet zien we elkaar gauw! Mijn Hyves is overgins; http://kroelebeestje.hyves.nl/
Alle reacties Link kopieren
Hai! Ik heb ook terug gemaild over wanneer ik kan! Mijn hyves is; www.hilt.hyves.nl! See ya soon! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Lieke...



Ik ben 25 en woon al mijn hele leven in Amsterdam. Een jaar geleden heb ik een appartement gekocht die ik verbouwd heb en nu ben ik bezig het in te richten :)

Ik woon samen met mijn "zoontje" Rambo (mijn katje) :)

Het lijkt me leuk om wat nieuwe vriendinnen te ontmoeten...





Email: TropicalGrace@live.nl
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_55537 wijzigde dit bericht op 09-10-2007 12:34
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whaha, leuk, ik ben wel van de spontane ontmoetingen (ben een schijterd :-$ , maar dit soort dingen vind ik wel grappig).



Woon sinds juli in Amsterdam (nou ja, het is echt nog net Amsterdam :cheer2: ) met mijn man en twee poezen. Ben 25. Werk ook in Amsterdam. Ben ook een fervent Pathé ganger (maar wel samen met mijn man, want die is ook een filmfreak) dus vooral Nederlandse films zou leuk zijn om met iemand anders te gaan of films die manlief niet wil zien.



Lekker terrasje pakken, beetje shoppen of door het huis keutelen...



email op: vivabiebel@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 24 jaar, woon een tijdje in Adam. Het lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik houd van shoppen, koken, uitgaan etc. Mijn email adres is mj_83_495@hotmail.com. Ik hoop van jullie te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hee lieke,



reageer een beetje laat, heb door de verhuizing nog geen internet. Ben afhankelijk van vrienden.



Ik heb nog een ander email adres: neusje_van_de_zalm@hotmail.com

Lijkt me leuk om binnenkort een keer af te spreken!



groetjes Jessica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven