Meiden/vrouwen omg. Den Bosch gezocht

08-09-2007 21:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Wie herkent dit? Gewoon zin in/behoefte aan wat extra contacten naast die je al hebt?

Samen kletsen aan de telefoon, samen eten (zelf koken of uit), theater, wandeling, borreltje, filmpje... whatever!

Gewoon gezellig, ongedwongen en relaxed....

Eerlijk gezegd heb ik daar best wel zin in! :-]

Ben zelf net single (maar of jij dat bent maakt me niet uit!), 34 en woon in DB.

Ben benieuwd!

Groetjes,

Moon
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moon!

Ik woon nu een maandje of 5 in Den Bosch (ben er gaan samenwonen) en hoewel ik eigenlijk een prima sociaal leven heb, bedenk ik me wel soms dat iedereen met wie ik omga minimaal 40 km bij me vandaan woont en ik in mijn nieuwe hometown nog helemaal geen contacten heb.



Ik ben 32 jaar oud, bewust kindvrij, net samenwonend dus, in bezit van kat en gek op sjoppen, lekker eten, cappuchino's drinken en nog wel wat dingen waar ik ff niet op kom.



Keertje msn-en?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
.
Alle reacties Link kopieren
Hey moon,

Ik ben 36 en kom uit Den Bosch. Ik ken genoeg mensen en hoef me niet te vervelen. Maar zoals dat gaat, vriendinnen worden moeder etc.en gaan minder vaak de stad in, naar de film en leuke dingen doen.

Dus ik ben er klaar voor!

Groetjes, brigitte
.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Jawel! Ze reageert wel! :-)

Type dit zelfde stukje tekst nu al voor de 4e keer in maar volgens mij is er iets mis op het forum.... Krijg bij het versturen van iedere reactie de melding "geen toegang"... Hmmmm... keurig ingelogd dus daar kan 't niet aan liggen...



Dames... ik voeg jullie toe aan mijn lijst van contacten zodat ik jullie een berichtje met mijn emailadres kan sturen. Deal?



Thanks voor jullie reacties!
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dars,



Ik heb je gisteren een berichtje gestuurd.... (en Ikke70 ook)

Dat is waarschijnlijk naar het emailadres gestuurd waarmee je je hier aangemeld hebt?



Groet!

Moon
Alle reacties Link kopieren
Hi Moon,

Ik heb niets gehad hoor, of ik heb het per ongeluk gewist (spam?)

Geen idee, maar laat maar doorkomen hoor, gezellig
Ik heb ook nix gekregen, mail anders maar even naar mijn andere adres
Alle reacties Link kopieren
hoi Moon en Darsjhan, ik heb jullie toegevoed als vrienden, misschien dat het dat was? Geen idee. En anders mail ik wel even naar hotmail van Darsjhan.

Moet lukken toch?
.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Nu ligt Hotmail er ook (wer eens!) uit dus naar elstar kan ik nu ook niet mailen!



Grrrr... we houden vol hoor! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht ff.... ik kan wel naar Elstar mailen tuurlijk maar de kans is groot dat zij dat door de Hotmail storing weer niet kan lezen!

Haha!

Trouwens... geen vriendenverzoekje ontvangen aan deze kant! Ik heb sinds gisteren wel regelmatig problemen met inloggen hierzo dus volgens mij loopt het allemaal niet zoals het moet op het forum ;-)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven