gezellige meiden gezocht uit utrecht/omg

09-09-2007 17:23 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo meiden



ik ben een spontane meid van 32 en ik ben getrouwd, woon in utrecht,(leidscherijn) en zoek gezellige meiden van ongeveer dezelfde leeftijd uit de buurt, die het leuk vinden om af en toe spontaan wat leuks af tespreken



van bakkie koffie/thee tot een leuke workshop



dingen die ik leuk vind zijn.

kokkerellen,sauna,bios,mail,shoppen,terrasje,muziek,wandelen met de hond, high tea,concert,theater,tapas,uit eten, thuis gezellig kletsen met een bakkie etc



spreekt het je aan mail me dan :cheer:
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik ben zelf in juli verhuisd naar leidsche rijn, ik had zelf ook een advertentie gezet op viva om mijn kennis kring hier in de omgeving op te bouwen zodat je ook eens spontaan op de koffie kan of wat leuks kan ondernemen.



Je hobby's lijken veel op die van mijn, ik volg relelmatig kookworkshops bij oldenhof in Hilversum en ook op de volksuniversiteit geven ze vaak leuke workshops.



Ik ben een 33 jarige nederlandse niet rokende vrouw samenwonend met mijn vriend en zelf heb ik een zoontje van 8 jaar. Momenteel werk ik niet maar ik volg een cursus kindertekening leren begrijpen dit duurt een jaar en dan +/- 1 per maand.



Mocht je het gezellig lijken om verder te mailen en daarna wat leuks af te spreken dan lees ik graag je reactie.



Groeten uit Vleuten,
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben ook een gezellige meid uit Leidsche Rijn en op zoek naar een vriendin. Al je hobby's, behalve de sauna, spreken mij aan, dus wie weet kunnen we wat afspreken?

Ik ben 36, woon samen en heb 2 kids.



Ik hoop dat je het leuk vind om te reageren...



Groetjes :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven