vriendinnen gezocht in delft

10-09-2007 21:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal jaar buiten delft gewoond te hebben zijn we (man en ik) weer terug gekomen.

Ik ben op zoek naar meiden tussen de 27en 35 jaar(ben zelf 28) waarmee ik gezellig in de stad wat kan gaan drinken,shoppen of af en toe eens flink de beest mee kan uithangen.

groetjes,

xandora
Alle reacties Link kopieren
Bij deze wil ik graag reageren.

Ik ben 30 jaar en woonachtig in Delft. Mijn hobbies zijn uitgaan, lezen, internet, strand etc etc. Hoop wat van je te horen....

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoi sallycars,

misschien kunnen we via het vrienden onderdeel wat info uitwisselen,weet niet of dat kan hoor maar wil niet al mijn gegevens enz.zo over het internet strooien.



xandora
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Zullen we dan een keer afspreken??? Er is een nieuwe tent geopend bij de bios Yamamato ofzo hahah.Misschien wel leuk om daar wat te gaan drinken??? Mijn emailadres is: dochudsonfinn@yahoo.com



Tot gauw dan
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden, hebben jullie zin om a.s. woensdag de 19e aan te sluiten bij een ander forumgroepje, wat elkaar voor het eerst gaat ontmoeten?! Wij wonen allemaal in Den Haag (of nabije omgeving) en willen ons sociale leven een boost geven.

We hebben afgesproken in Juliana's op de Plaats (bij Dille&Kamille en Bagels&Beans in de buurt) tussen 19.30 en 20.00 uur. Ik ben te herkennen aan de Viva die ik meeneem,...

Dus wil je je vriendengroepje vergroten? Kom dan ook de 19e!



Evt. kun je mij ook mailen: birtanem100@yahoo.com
Alle reacties Link kopieren
Jammer genoeg kan ik niet woensdag. Had wel gezellig. geweest hoor. Volgende keer misschien.



Groetjes Sallycars!!
Alle reacties Link kopieren
Xandora, ik heb je maitlje ontvangen en ik zal je terugmailen. Gezellig....
Alle reacties Link kopieren
hoi xandora en sallycars

ik ben een 37 jarige gescheiden vrouw uit Delft

en ben ook op zoek naar vriendinnen om mee uit te gaan

kunnen we eens met elkaar afspreken?

lijkt me heel erg leuk

oh ja.. ik ben dan wel ouder dan 35 maar zeker geen ouwe trut ^^

groetjes babs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven