jessica

18-09-2007 16:18 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik ben jessica, 25 jaar en ben op zoek naar vriendinnen in de omgeving nijmegen. omgeving arnhem of den bosch is ook goed hoor!ik zelf woon in Wijchen.

Ik ben vele vriendinnen verloren de afgelopen jaren. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt (ik kende depressieve tijden door een lange pestperiode op de middelbare school) en ze lieten me vervolgens stikken. IK zou dit zelf omgekeerd nooit doen! Ik sta altijd vor anderen klaar, ben trouw en eerlijk.

Verder ben ik vrij serieus, maar als ik me eenmaal mijn gemak voel kan ik ook echt wel lol hebben!

Ik ben niet perse op zoek naar lotgenoten die ook depressieve tijden kennen/hebben gekend. Maar wel zou ik het fijn vinden meiden te leren kennen die niet iemand gelijk afkeuren omdat zij depressief is geweest!

Meiden waarbij alles altijd van een leien dakje gaat en die nooit problemen hebben gekend (heel fijn voor hun!:) zouden niet goed bij mij passen denk ik.

Ik ben dus op zoek naar gezellige leuke meiden die net als ik eerlijk en trouw zijn en zin hebben om samen positief tegen het leven aan te kijken, gezellige dingen te ondernemen etc!

voeg me maar toe op msn als het je wat lijkt!

jessica_burgers@hotmail.com

groetjes Jessica!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven