HBO/ WO vrouwen 30+ in Utrecht?

19-09-2007 16:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lange, leuke studie- en opleidingstijd verhuisd naar Utrecht.

Druk met baan (vooral),verder blij met man, hond en huis en vriendenclub, waarvan er helaas geen één in Utrecht woont..



Sportief? Nou....neu. Houd van bios, borreltje, galerietjes bezoeken, en mis een beetje mijn oude ´studentenclubje´, leuke; hippe; lieve, gekke, interessante meiden met een druk eigen leven. Die ik dus graag, maar te weinig zie. Verder: ´blaadjesverslaafd´ (Viva, Elle, Red, Jackie, Glamour; k lust ze allemaal!), altijd op zoek naar de beste kapper/spijkerbroek/restaurantje, ras-chaoot en perfectionist (ideale combi...), niet broeds (en man gelukkig ook niet).



Herkenbaar? Mail me dan, het zou leuk zijn om met een aantal dames af en toe een uurtje Utrecht in te sluipen om gewoon uit te blazen / op te laden en vooral te lachen. De zware staptocht hoeft van mij niet, maar af en toe ´uitlopen´ is natuurlijk top. HBO/WO, 28+, niet bangig of sloom aangelegd?

Mail dan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisalies,

Ik zit een beetje in dezelfde onstandigeheden als jij alleen met een andere reden. Ik ben 38 en heb een fulltimebaan in Amsterdam. Na mijn studie gelijk kinderen gekregen maar wel altijd door blijven werken. Al mijn vrije tijd ging op aan het gezinsleven maar mijn kids worden al redelijk zelfstandig nu en ik kom er nu achter dat mijn sociale leven wel erg mager is geworden.

Ik heb zin weer eens te gaan stappen, winkelen, sauna, eten met een leuk stel meiden. Misschien zijn er nog meer meiden hier en kunnen we eens met een groepje afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisalies en Papillon,

Leuk initiatief.

Papillon, je werkt in Amsterdam, maar woont toch wel in Utrecht?

Ik ben vaak in Utrecht te vinden: LHC of Springhaver voor een non-kaskraker, uit eten, terrasjes, shoppen, het festival aan de werf.

Blij met mijn leven: vriend, leuk werk, reis graag, sportschool (het moet), lees ook veel bladen, salsadansen, sauna...

Het is soms lastig om met vriendinnen af te spreken door mijn onregelmatige werk, de babyboom die is losgebarsten en mijn klokje tikt niet!, of men is op zoek...

Lijkt mij dus ook gezellig om wat meiden te leren kennen om samen leuke dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jullie allemaal. Ik ben nu sinds vorige week zondag verhuisd van Haaksbergen (bij Enschede) naar Zeist. Zeist is tijdelijks, want we hebben een huis gekocht in Vleuten. Mijn vriendinnen zijn natuurlijk achter gebleven in het oosten des lands, dus nu zit ik hier ook een beetje alleen.

Ben 28 jaar, getrouwd en heb geen kinderen. En nee, daar denk ik ook nog niet over. (schijnt wel te horen als je getrouwd bent) Heb wel 2 honden en 3 katten.

Werk fulltime als assistent bedrijfsleider in een Supermarkt. Heb vorig jaar mijn opleiding bedrijfskunde (in de avonduren) afgemaakt en nu dus tijd over.

In mijn vrije tijd vermaak ik me met lezen (thrillers, romans, waargebeurde verhalen, het maakt me niets uit.), saunabezoek, internet, winkelen, msn, thee drinken, lekker koken en met de honden wandelen.



Lijkt me leuk om eens iets te ondernemen of af te spreken.



Groetjes Petra
Alle reacties Link kopieren
hoi,



helemaal herkenbaar dit!!

Lijkt me gezellig weer wat nieuwe mensen erbij te leren kennen om leuke dingen mee te gaan doen,biosje,kroegje noem maar op.Ben sportief(niet te),heel ondernemend,veel gereisd,(wel veel thuis)heb geroeid en bij een studentenvereniging gezeten in utrecht,en heb een vriendenkring die nu vooral buiten utrecht is gesetteld ,dus btje jammer..voor mij.Daarvoor gestudeerd(hbo ;-)) in Utrecht dus.

Ben 32 en singll.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig om nieuwe mensen te leren kennen in Utrecht e.o.!

Zelf ben ik 27 jaar, woon samen, werk sinds anderhalf jaar waarvoor ik een HBO opleiding heb afgerond.



Mij kan je vinden onder de naam liesabella.hyves.nl



Lijkt mij leuk wat te horen! Groet, Lies.
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Heb een tijdje geleden gereageerd op dit prikbordberichtje maar van niemand nog wat gehoord ofzo. Aangezien ik een beetje blond ben, vraag ik me af of ik het wel helemaal goed gedaan heb. Lijkt me leuk om eens te mailen en elkaar beter te leren kennen.



Misschien is het handig als ik mijn mailadres vast geef



peetjeloman@hotmail.com



groetjes petra



ps: kan natuurlijk ook dat jullie me gewoon niet zien zitten, maar dacht probeer het nog even :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven