(mail/msn) vriendinnen in apeldoorn (omg) gezocht

22-09-2007 20:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar meiden die net als ik net mama zijn. Ik ben 27 jaar. Mijn dochtertje is acht weken oud en ik zou het leuk vinden om contacten te krijgen om gezellig met elkaar te mailen, tips uit te wisselen en contact te hebben, en wie weet is het later leuk om iets met onze kindertjes te doen, of een kopje koffie te drinken.



Is je kindje wat ouder of wat jonger is dat natuurlijk ook geen probleem.





Ik hoop tot mails!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Purkie,

En, bevalt het mama zijn?

Mijn kindje is nog wel wat jonger, wordt in maart2008 geboren ;-) en zelf ben ik 29.

Ik ga in het voorjaar 2008 in Zwolle wonen met mijn vriend (woon nu in Brabant vanwege mijn werk).



Zullen we hier beginnen met kletsen?

Greetz!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maartbaby,



Leuk dat je hebt gereageerd. Zie overigens in m'n eerste berichtje een fout. Ben niet 27 maar 28 (net jarig geweest he haha).



Gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk!! Hoever ben je nu? En gaat alles nog goed?

Ben stiekem wel een beetje jaloers op je dat je zwanger bent, vond het echt een hele mooie en bijzondere tijd om zwanger te zijn van je eerste kindje al waren de laatste maandjes best zwaar bij mij en had ik er op het eind behoorlijk genoeg van. Geniet er maar volop van, want hoe cliche het ook is, het is zo voorbij.



Jullie hebben dus nog een verhuizing in het zicht, best pittig denk ik, vooral omdat jullie kleintje er dan ook al is. Brabant en Zwolle ligt behoorlijk uit elkaar. Kom je zelf ook uit brabant weg of is dat puur vanwege je werk?



Het mama zijn is echt in één woord geweldig. Ondanks dat je vaak hoort of leest dat het in de begin periode best zwaar en pittig is vind ik het tot nu toe eigenlijk best meevallen. Ik geniet echt elke dag weer van haar, van haar lieve gezichtje en de gekke bekkies hoe ze lekker tevreden in je armen ligt, de borstvoeding, hoe ze ligt te slapen enz enz. (ik klink best erg haha) Het is zo bijzonder een eigen kindje te hebben en alles daaraan te ontdekken.

Gr linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linda!

Ben een week weg geweest voor mijn werk, leuk dat je hebt gereageerd.

Alles gaat goed, gisteren bij de VK hartje gehoord en mooie echo gezien.

Als ik daar op die "tafel" lig en die kleine zie kan de hele wereld me verder gestolen worden ;-)



Ja, wij hebben nog een hoop te regelen!

Ik kom uit Noord- Holland van oorsprong. Brabant is een prima provincie, werk er nu als fulltime artsenbezoeker en ga dus kijken of ik parttime in het rayon Zwolle terecht kan.

Mijn vriend zit op uitzending in Afghanistan tot eind nov07.

Daarna dus flink aan de slag...kan ie mooi mee naar de yoga, wat hij trouwens graag wil.

Ook hij gaat kijken met zijn werk of hij een functie kan krijgen zonder op uitzending te hoeven, maar da's wel lastig bij defensie.

Werk jij naast je moederschap? En papa?



Het moederschap lijkt me geweldig!

Heb hiervoor een relatie gehad met iemand die 2 kids had, dat was al heel hecht 4jaar lang. Laat staan als ze van jezelf zijn!!



Ik denk dat ik ook uren kan kijken en genieten straks...

Voel 'mijn kleintje' af en toe al, beschreven aan de gyn/VK en wat ik beschrijf klopt :-)



Voel me nu wat fitter, zit nu in week 17 (16.4 weken).

Heb last van misselijkheid, moeheid enzo gehad. Dan is het pittig als je alleen bent, maar als deze fitheid voorlopig zo blijft dan teken ik ervoor haha



Fijn weekend, greetz Isabelle
Alle reacties Link kopieren
p.s. We hebben al een koophuis in Zwolle! Huis is al ingericht, behalve de babykamer (kamertje is wel al besteld :-) jippie)...

Ik huur ivm met mijn werk een ruimte in de buurt van Eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
hoi mama's,



zag jullie kletsen en zou graag meekletsen! Zag nl. aardig wat overeenkomsten. ik ben marina, 26 jaar, woon sinds een jaar in zwolle en ook zwanger van mijn eerste kindje. ik ben 10 maart 2008 uitgerekend, dus nu 18 weken en 5 dagen. ik voel de kleine al aardig schoppen sinds gisteren heel scherp gevoel op m'n blaas, even wennen nog.

mijn man is al druk bezig met de babykamer, er zit sinds vorige week een dakkapel op, die hij zelf gaat aftimmeren en isoleren. ook behang heb ik al uitgekozen, van winnie the pooh, heel lief!

@linda, ja super lijkt me dat tutten met de baby, zie er ook erg naar uit.

@isabel, waar woon je in zwolle? ik woon in zwolle-zuid.



groetjes,



marina
Alle reacties Link kopieren
Hey Marina!

Ik ben ook op 10maart 2008 uitgerekend! Grappig zeg!

Wanneer heb je de 20weken echo? Gaat alles tot nu toe goed met je?

Ik ben wel al minder gaan werken ivm allerlei klachten, maar de beeb maakt het tot nu toe prima. 22-10 heb ik de 20weken echo, best spannend!

Wij willen weten wat het geslacht is, jullie ook?

Purkie heeft niet meer gereageerd....mijn laatste berichtje is al even geleden.

Leuk dat je komt kletsen :-)

Ik ga het voorjaar van 2008 naar Zwolle verhuizen, ben daar nog erg onbekend.

Weet wel dat je richting Almelo aanhoudt vanaf de A50 en dat je dan een paar stoplichten van de ring rechtdoor gaat en bij een uithangbordje van een Chinees naar rechts moet....kun je dit nog volgen hihi?



Tot schrijfs? Liefs Isabelle
Alle reacties Link kopieren
hoi isabelle,



nou inderdaad wat een toeval zeg! leuk dat je naar zwolle komt, in welke wijk ga je wonen? ik woon nou ruim een jaar in zuid en bevalt erg goed, alleen zijn veel mensen in mijn buurt al wat ouder en erg op zichzelf. toch wel heel anders dan in een dorp waar ik vandaan kom. Vandaag 23-10 hebben wij 20 weken echo, spannnend! wil heel graag weten wat het word. verder is mijn man druk aan klussen op babykamer, gaat veel te langzaam naar mijn zin, maar word wel heel mooi.

weet je al wat het wordt? Hoe je rijd naar zwolle weet ik niet precies, gebruik meestal A28 nl. leuk hoop snel weer wat te horen.

Hee cool zie nu dat je een meisje krijgt op je plaatje, wat ontzettend leuk!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd.



groetjes,



marina
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marina!

Ja, 19-10 20-weken echo gehad, alles goed en ja...een meiske!

Leuk om te weten, roze kleertjes kopen enzo haha

Hoe ging jullie echo vandaag? Weet je het ook al? Ben je zenuwachtig geweest voor de echo?

Ben je ook in maart08 uitgerekend? Ik schrijf op een forum hier waar allemaal vrouwen op zitten die in die maand uitgerekend zijn...idee voor jou??



Liefs Isabelle
Alle reacties Link kopieren
Oh ja....we zijn op dezelfde dag uitgerekend!! Was me even ontschoten...dementie al begonnen haha....Grappig dat we even ver zijn!
Alle reacties Link kopieren
it's a girl too!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Leuk! En, al meidendingetjes gekocht??

Fijn weekend en tot schrijfs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven