Leuke meiden in 079 (zoetermeer)

01-10-2007 16:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



Enige tijd terug had ik al een oproepje gedaan op Viva voor gezelluge meiden in Zoetermeer. Rendement qua kwaliteit: erg hoog: 2 hele leuke dames.



Namens ons 3-tjes: Zijn er nog meer gezellige meiden die zin hebben om af en toe een wijntje-theetje te doen en te kletsen over werk-ex-vriendjes-thee-bios-films-nieuwe-auto's-zoetermeer-blundersbijschoonouders-koters-etc-etc?



Laat even weten. je bent van harte welkom om een keer mee te leuten/eten of wat dan ook. No strings attached.



Groetjes van Monique
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik woon weliswaar niet in Zoetermeer maar in Berkel, maar da's niet echt een afstand. Ik woon er nog niet zo lang en zou het best leuk vinden om wat mensen in de buurt te kennen om af en toe wat mee af te spreken.



Ik ben 35, getrouwd, heb 2 kleine kindjes en werk 4 dagen per week. Geen idee of dat een beetje aansluit, maar dat hoor ik dan wel.



Doeg,

Flint
Alle reacties Link kopieren
Hi Flint,



Ik krijg het niet voor elkaar om je te mailen. Tuurlijk maakt het niet uit of je in Zoetermeer woont of niet. We spreken alleen wel vaak af in Zoetermeer, dus als jij dat geen probleem vindt, wie zijn wij dan....



17-10 hebben we een eet-date (ja, sorry, we zijn er laatst achter gekomen dat we allemaal erg graag eten) in de Witte Raaf.

Als je zin hebt om mee te gaan, ben je van harte welkom.



Groetjes van Monique
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!!!



Dit klinkt leuk.

Ik woon ook in Zoetermeer, ben 34 jaar oud, heb een dochter van ruim 4,5 jaar, in relatie en werk gem. 34 uur per week.



Moeten de "nieuwe" mensen nog door een goedkeuringscommissie heen of is het motto: hoe meer zielen, hoe meer vreugd??
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wat leuk dat er nog meer mensen reageren!



Wat mij betreft hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Leuk om een netwerkje in Zoetermeer op te bouwen van mensen die in zijn voor leuke dingen.



Ik zal even de andere dames berichten dat er wellicht nog meer zoetermeerse vrolijkheid aanhaakt.



Even superkorte samenvatting van de pas ontstane harde kern (van 2 dates ;-) )

dame 1: 28 jaar, werkt ft en heeft jaartje een lover

dame 2: 37 jaar, kleine koter van nog geen jaar en werkt 2 a 3 dagen

dame 3: 32 jaar, kleine koter van 16 mnd en werkt 4 dgn



Concreet: ik hyve vandaag of morgen even de andere meiden over mogelijke uitbreiding; ik ga er even vanuit dat dat oke is, maar toch... en dan plaats ik weer een berichtje op dit prikboord over tijdstip en plaats. Ben er zelf nog nooit geweest, dus ben benieuwd!



grtz
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



pfoe... wat een gedoe met dit forum. Structureel gedoe met inlognamen, maar believe me, happy 14=happy15.



Voor iedereen die zin heeft om zoetermeerse meiden te ontmoeten; woensdag 17-10 rond 19:00 in de witte raaf. Laat even weten als je zin hebt om mee te gaan, dan kan ik dat bij de reservering doorgeven. Je kunt me googlen op hyves.nl. Zoek op Monique, zoetermeer en leeftijd 32. Die ene met die splash op de achtergrond.



Iedereen is nieuwsgierig naar andere zoetermeerse blije meiden om mee te eten en te kletsen. Is een beetje spannend, maar dat was voor ons de eerste ontmoeting ook, dus laat je daar niet door van de wijs brengen! Je bent van harte welkom.



Greetz!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Monique,



Nou hierbij een berichtje terug. Ik woon nu sinds een jaar in Zoetermeer (heb eerst in Leiden gewoond) en ken nog steeds maar weinig mensen, hier zou ik graag verandering in brengen.



Vandaag zat ik weer even bij het Prikbord van Viva te neuzen en tadaaa daar zag ik jouw berichtje. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maakt in principe ook niet heel veel uit, maar het lijkt me gezellig om op deze manier kennis met jullie te maken. Ben zelf 29 (zou je niet zeggen, meeste mensen denken jonger), woon samen en heb (nog) geen kinderen. Hou van gezelligheid, hapje, drankje, lekker kletsen, shoppen, enz.



Het lijkt me leuk om wat van je terug te horen.



Groetjuzz Marjolein





Happy14 schreef op 01 oktober 2007 @ 16:13:

Hi ladies,



Enige tijd terug had ik al een oproepje gedaan op Viva voor gezelluge meiden in Zoetermeer. Rendement qua kwaliteit: erg hoog: 2 hele leuke dames.



Namens ons 3-tjes: Zijn er nog meer gezellige meiden die zin hebben om af en toe een wijntje-theetje te doen en te kletsen over werk-ex-vriendjes-thee-bios-films-nieuwe-auto's-zoetermeer-blundersbijschoonouders-koters-etc-etc?



Laat even weten. je bent van harte welkom om een keer mee te leuten/eten of wat dan ook. No strings attached.



Groetjes van Monique
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjolein en Monique,



Wat leuk, ik woon ook sinds een jaar in Zoetermeer (woonde ook in Leiden!) en ik ken hier ook nog maar heel weinig mensen. Ik ben sinds 1 1/2 jaar getrouwd, 31, (nog) geen kinderen, maar ik werk niet (ivm chronische ziekte).

Ik hoop ook mee te kunnen kletsen over ex-werk-ex-vriendjes-thee-bios-films-nieuwe-auto's-zoetermeer-blundersbijschoonouders-reizen enz! :) Dus hoop ik dat je een evt. volgende afspraak hier zal posten!



Groetjes,

Ariane
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Misschien is het een idee om een groep in Hyves aan te maken en via die weg te communiceren, dat werkt maybe makkelijker. Ik heb Monique geprobeerd te vinden op Hyves, maar als ik Monique en Zoetermeer intyp dan krijg ik een hele rij en weet dus niet welke ik moet hebben.



Ik hoop dat jullie dan ook de volgende afspraak hier posten, want bij de vorige kon ik niet bij zijn en het lijkt me toch wel leuk om jullie te ontmoeten.



Groetjuzz Marjolein

.
Alle reacties Link kopieren
Ha Marjolein en Ariane,

Lijkt me een prima idee om zo'n Hyve aan te maken!

Ik wil dan wel lid worden! ;)

(Doe je dan wel zo'n besloten hyve, waar je eerst toegang voor moet vragen?

Anders leest de halve wereld mee en daar voel ik weinig voor...)

Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kreeftje,



Ik zal vanavond kijken of het me lukt, ben namelijk nog niet superhandig op hyves. Nog een voorstel hoe ik de groep zal noemen? Dat is wel handig kunnen we dat hier vermelden en dan zien we wel wie zich allemaal aansluiten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd....



groetjuzz Marjolein



P.S. zit jij al bij het bestaande groepje of ben je (ook) nieuw?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Nou daar ben ik weer. Ik heb inmiddels een groep aangemaakt op Hyves en hem de "Gezelligste Zoetermeerse meidenclub" genoemd. Het probleem is alleen dat als ik hem zoek via de zoekmachine ik hem niet kan vinden, dus weet niet waar dat aan ligt. Hij staat wel bij mijn groepen, maarja daar hebben jullie weinig aan. Misschien dat het in de loop van de dag nog veranderd, omdat ze de groep nog niet helemaal verwerkt hebben op de server. Mocht het nou echt niet lukken, dan kan je ook een mailtje naar me sturen op:

simba78@hotmail.com.



Hoop dat het allemaal gaat werken.



groetjuzz Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Ik kom heel Hyves niet op...wat een slome site is dat toch af en toe...ik probeer 't zo nog 's!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen hyves, maar ik zal iig hier blijven kijken voor een evt. nieuwe afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde net een berichtje naar Monique te sturen via deze site, maar ik kon alleen een smiley sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,



Ik zou me ook nog wel willen opgeven voor jullie groepje.

Ik woon al een paar jaar in Zoetermeer, maar heb hier eigenlijk geen vriendinnen gemaakt. Tot nu toe te druk met werk, relatie en kind geweest, maar zou het wel leuk vinden om af en toe wat te kletsen, eten, etc.



Ik ben 37 jaar, getrouwd en we hebben een zoontje van ruim twee jaar. Sinds kort ook aangemeld bij Hyves.



Groetjes,

Karin
Alle reacties Link kopieren
Hoi Karin (en ieder ander die dit leest),



Ik zou zeggen meldt je aan bij onze gezellige hyvesgroep (in opbouw):

de gezelligste Zoetermeerse meidenclub. (zoek op: meidenclub)



Groetjuzz Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me aangemeld ;)



Groetjes Karin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven