Ik verhuis naar Hilversum, wie wil me wegwijs maken?

15-10-2007 13:13 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



In November ga ik, als alles goed gaat, naar Hilversum verhuizen. Een grote stap, maar erg spannend. Graag wil ik wat contacten in die omgeving opdoen, die me eventueel ook wat wegwijs kan maken met betrekking tot de "hotspots" van Hilversum.



Even kort iets over mezelf, ik ben 23, woon samen, en werk als secretaresse. Mijn hobby's zijn koken, lezen, winkelen, terrasjes pakken (maar nu even niet natuurlijk), eigenlijk van alles als het maar gezellig is!



Dus lijkt het je leuk om wat te mailen?

Laat het me weten!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ook ik ben in voor wat nieuwe contacten. Ik heb wel een paar vriendinnen, maar veel daarvan wonen in Utrecht of spenderen hun tijd liever met hun nieuwe vriend..

Onze hobby's komen goed overeen, ik woon al anderhalf jaar samen met mijn vriend in het centrum van Hilversum. Ik ben zelf 21 jaar, hij is 27. Ik houd ook van koken, lezen en terrasjes. Ik ben op dit moment een jaartje gaan werken om vervolgens weer een studie op te pakken. Ik heb voorheen een paar jaar als kapster gewerkt, maar vond dat niet uitdagend genoeg en wilde graag verder leren, liefst in de gezondheidszorg.

Ik zou het leuk vinden om te mailen en daarna, als het klikt, ook afspreken :)

Groetjes!

Amy
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Er staan 2 oproepjes voor contacten in Hilversum gezocht. Iedereen bij elkaar zitten we al op 5 ;)



doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven