"Mail"vriendin(nen) gezocht

18-10-2007 11:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze jonge meid van 31, die op dit moment in een wat onrustig vaarwater zit, zou het erg leuk vinden om af en toe te mailen met wat andere meiden. Zonder 'verplichtend' karakter af en toe lekker met elkaar mailen, gedachten uitwisselen, stoom afblazen en de dingen van je afschrijven.



Ik ben dus 31, heb een dochter van 1,5 jaar en woon samen. Ik vind veel dingen leuk om te doen, maar ben de laatste periode nogal weinig aan mezelf toe gekomen. Ik probeer de draad weer wat op te pakken en mezelf te hervinden.



Interesse? Laat het me weten!



groetjes, Josje
Alle reacties Link kopieren
hoi josje.. lijkt me gezellig... maar... geef liever hier niet mijn mail prijs.. hoe gaan we dat oplossen?? hoop snel van je te horen, kan ik ook iets meer over mezelf vertellen.
Alle reacties Link kopieren
hey Woody!



Leuk dat je reageert! Ik geef je mijn hotmail adres wel, zodat je me kunt mailen. Voor de 'dagelijkse' dingen gebruik ik een ander mailadres en dat adres kan ik je dan later geven!



Gezellig!



Groetjes, Josje
Alle reacties Link kopieren
Woody ik heb je berichtje ontvangen hoor! En daarom heb ik mijn adres uit bovenstaand berichtje gehaald!



groetjes, Josje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Josje,



Wat een herkenbaar verhaal zo op het eerste gezicht. Ik vind het ook wel gezellig om af en toe te mailen. Ik hoor het wel!



Groetjes,

Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hey Ellen,



Bedankt voor je reactie!



Ik geef je even mijn hotmail adres, dan kun je daar een mailtje heen sturen. Ik ben benieuwd...vooral omdat je aangeeft dat je het 1 en ander van jezelf herkent in mij. Voor zover je dat in zo'n kort intro kan natuurlijk....



Groetjes, Josje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Josje,



Je mailadres staat genoteerd. Ik stuur je binnenkort even een berichtje.



Tot dan.



Groetjes,

Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hee Josje,

Lijkt me leuk om met je te mailen. Hoe kan ik aan je mailadres komen?

Ik hoor het wel.

:nerd:
Alle reacties Link kopieren
Hey Josje!



Lijkt me leuk om wat heen en weer te mailen! Als je een hotmailaccount hebt, laat het even weten!



Groetjes en tot mails!
Alle reacties Link kopieren
Hey girlz,



sorry voor mijn vreselijk late reactie!



Mijn adres is: josje_josje31@hotmail.com



Tot later!



Groetjes, Josje



P.s. iedereen bedankt voor het reageren. Ik heb voorlopig genoeg nieuwe mailvriendinnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven