single meiden gezocht in breda

18-10-2007 22:13 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,



ik ben marike, en aangezien het overgrote deel van mijn vriendengroep aardig gesetteld raakt, mis ik de gezellige stapavondjes en zondagmiddagen theeleuten.



daarom wil ik mijn vriendengroep graag uitbreiden met leuke gezellige meiden uit omgeving Breda om gezellig te stappen, winkelen, theeleuten, etc.



heb jij hetzelfde probleem en lijkt het je leuk reageer dan...



groetjes marike
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik vroeg me af of je alleen op zoek bent naar single meiden. Ikzelf ben niet single, maar zoek wel vriendinnen om lekker meidendingen mee te ondernemen. Ik ben ondertussen ook al wel gesetteld, samen met mijn vriend in Rijsbergen (dichtbij Breda), maar dat is bij mij momenteel een beetje het probleem. Ik ben namelijk Belgische en ben gaan samenwonen met mijn Nederlandse vriend. Nu ik eenmaal samen met hem woon, heb ik het super naar mijn zin, maar ik mis gezellige meiden om me heen. Mijn vriendinnen wonen nu ver van mij weg en ik mis de leuke uitstapjes en gesprekken.



Als het je wat lijkt om eens samen op stap te gaan, laat maar wat van je horen via elsjooken@hotmail.com



Groetjes,

Els.
Alle reacties Link kopieren
hoi, hoi,



Ik kom uit Breda en herken je verhaal. Ik geef jullie mijn e-mailadres:

156596@student.fontys.nl. Tot horens.



groetjes moi
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem en wil me graag bij jullie aansluiten.

Ik ben 32 jaar en woon in het centrum van Breda. Hou van uitgaan, sporten, winkelen, lezen, uit eten, terras en bios.

Groetjes van mij.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Bij mij hetzelfde verhaal... Ben een meid van 26jaar uit omgeving Breda. Jullie kunnen mij mailen op haraponip@hotmail.com. Hopelijk tot horens!
.
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 29-10-2007 19:44
Reden: foutje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven