vriendin voor dat betje extra

21-10-2007 10:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Edwin en een gebonden, maar vrij man.(35) Een vrije relatie is niet echt het goede woord, want ik doe het niet met weet ik wie, maar zoek een leuke vriendin voor dat beetje extra zo af en toe.(niet stiekum dus..vrouw weet ervan) Ben een slanke verzorgde man,blond superkort haar, blauwe ogen, of iets wat er op lijkt, 1.88 lang en zit in de muziek. Wat ik zoek is een vrouw die zich niet wil binden maar wel wil genieten van het leven en de leuke dingen. Lijkt het je wat , mail me dan. dan kunnen we misschien een keer chatten en zal ik je wat foto's mailen.> tot horens?>> Edwin
Alle reacties Link kopieren
Je topic titel, bedoelde je een BEETJE extra of een BEDJE extra. Betje extra?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel mensen er om staan te springen om jouw bijneukertje te worden. Als ik dan toch iemands neukertje ben, ben ik liever de hoofdneuker...
Alle reacties Link kopieren
loser
Alle reacties Link kopieren
Nou niet zo onaardig meisjes. O.o Eddepet ik heb hier een aantal emailadressen neergezet.





tillhellfreezesover@notmail.com

metsintjuttemis@duh.com

alsdekalverenophetijsdansen@zoo.nl

Alle reacties Link kopieren
Zeg edjeraketje als jij hier nou effe een foto van jezelf plaatst dan krijg je misschien veul meer reacties. O_o
Alle reacties Link kopieren
eikel
Alle reacties Link kopieren
al iemand gevonden eddiepeddie je reageert helemaal niet meer jammer hoor |-(
Alle reacties Link kopieren
als je het in het echte leven niet kan vinden, waarom zet je hier dan een oproep? denk je nou echt dat wij zitten te springen om iemands bij neukertje te worden? ga ff lekker naar RP ofzo. maar ja, misschien vind je iemand zo gek hier....



hierbij mijn mail adres:

iwannebeyahbitch@snotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Zo vervelend als mensen een oproepje plaatsen en vervolgens niet meer reageren.

Alle reacties Link kopieren
hij zit in de muziek.. misschien zit ie daar nu ook? istie in z'n contra bas koffer gekropen???
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch denken dat als je in de muziek zit je heul wat vrouwen tegen komt. Dat zegt zoveel he in de muziek zitten. Zeg Ed vertel eens zit jij hier ergens tussen. http://www.bazuin-wetering.nl/IMG_4771.JPG
nou jaaaa wat een agressie dames. Voelen jullie er nou echt niets voor om tweede rangs gleuf te zijn? Geen zorgen hoor, zijn vrouw weet er van dus je hoeft je nooit weggestopt te voelen. Gewoon een openbare tweede rangs gleuf voor het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Nee hij speelt voor drankorgel



Foto Edwin?!
Alle reacties Link kopieren
nounou...wat een agressie toch...en dat terwijl ik niet eens stiekum vreemd ga...maarja..dan zie je dat er nog veel mensen uit de jaren 50 stammen en nog nooit van vrij relatie, swingers, partner ruil etc, gehoord hebben.

Inmiddels ben ik in contakt met een gelukkig wat ruimdenkende vrouw, ze zijn er echt.



Mijn complimenten gaan uit naar de buitngewoon humoristische citroentekkel.(alleen de naam al!!! buikpijn van het lachen)

Een groot knutselaar, fotootje gezocht..ook zo leuk en die emailadressen..echt..meesterlijk!!!! ze gaan nu in mijn vriendenkring rond, en ik strijk een beetje met de eer..maarja..ze zijn ook zo leuk gevonden..daar moet je echt iets mee doen hoor!

Volle zalen..dat verzeker ik je..Het ga je goed beste man..eh..vrouw..eh..combinatie..??
Alle reacties Link kopieren
Jeetje!!

Laat ieder zijn ding doen!

Waarom zo beledigend? Van mij mag ieder doen wat ie wie als hij maar geen anderen kwetst.

Veel suc6 Edwin



Ps Leg je eigen normen en waarden niet aan andere op.

Dat vind ik triester dan de oproep van Edwin ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven