gezellige jonge moeders gezocht!!

21-10-2007 12:07 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen!



Ik ben een jonge moeder van 25 en woon in holten. Dat ligt in de buurt van deventer.

Ik heb een zoontje van 15 maanden en ben bijna 8 maanden zwanger van de tweede.

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met moeders uit de buurt.

Het zou leuk zijn als je kindjes hebt die ongeveer even oud zijn.

Ben benieuwd naar de reacties!!



groetjes stoetje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stoetje,



Ik lees jouw berichtje en het spreekt me erg aan want ik ben ook een moeder van 2 lieve dochterjes, de oudste is 2 jaar en de jongste 3,5 maand.

Ik ben net als jij ook op zoek naar andere gezellige mama's om mee af te spreken maar ze zijn zo moeilijk te vinden!!

Ik woon zelf in Tilburg wat natuurlijk een heel eind uit de buurt ligt maar mischien dat je het ook wel gezellig vindt om met elkaar te mailen?

En wie weet kan er dan nog altijd een leuk contact door ontstaan.

Bij elkaar langswippen voor een bakje koffie zal dan niet zo makkelijk gaan,haha, maar wie weet met elkaar bellen,mailen of om de zoveel tijd een keer een dagje afspreken kun je ook een leuk contact krijgen!

Ik zie aan je berichtje dat je natuurlijk iets anders zoekt maar ik kan het altijd proberen,he!



Liefs Niccy!
Alle reacties Link kopieren
hoi niccy,



bedankt voor je reactie! Sorry dat ik zo laat reageer...!

Maar het is niet echt het contact waar ik naar op zoek ben. Klinkt mischien een beetje lullig, maar ik zoek echt moeders die (een beetje) in de buurt wonen...sorry!



Groetjes stoetje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stoetje,



Maakt niet uit,hoor!

Ik ben uiteindelijk ook in contact gekomen met een moeder uit Tilburg wat toch een stukje makkelijker is.

Veel succes nog en liefs Niccy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven