Werk & Studie alle pijlers

Wie werkt er bij Sitel?

05-11-2007 09:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Wie van jullie werkt er bij Sitel?

Ik heb een aantal vragen.

Zoals de werktijden e.d



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Het liefste bij de vestiging Almelo.
Alle reacties Link kopieren
Is Sitel onderdeel van Clientlogic?

M'n zus heeft daar een poos gewerkt, maar dat was bij Tele2 (wat inmiddels geen onderdeel meer is van Clientlogic).
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Agent, clientlogic is nu Sitel geworden.

Heeft je zus er met plezier gewerkt en waarom is ze daar nu weg?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft er zeker met plezier gewerkt. Onregelmatige (en dus flexibele) werktijden. Ze heeft zich opgewerkt waardoor ze niet alleen maar aan de telefoon hoefde te zitten.

Ze is er weg omdat ze weer ging studeren, dat was al duidelijk voordat ze er begon. Heeft er bijna een jaar gewerkt geloof ik. Was via Manpower.
Alle reacties Link kopieren
Goed van haar !

De flexibele tijden heb ik begrepen, maar als je aangeeft de weekenden te kunnen werken, plannen ze je dan elk weekend in?...of doen ze dat bv om de week?

En wat zijn ongeveer de werktijden of weet je dat niet?
Alle reacties Link kopieren
kleine tip: beste wat je kan doen is dat rechtstreeks vragen aan uitzendbureau/Sitel zelf.



Elk callcenter maakt gebruik van planningsprogramma's om vast te stellen hoe er ingeroosterd wordt. En je rooster kan heel verschillend uitvallen naar gelang de mate van flexibiliteit die de werkgever eist (wanneer moet je in ieder geval beschikbaar zijn) en de mate waarin jij die zelf wil hebben (wanneer wil jij je beschikbaar stellen voor werk). Plus dat het ook nog eens seizoensgevoelig kan zijn, en ze misschien met een gemiddeld in plaats van vast aantal uur per week kunnen werken (bv jij wil 20 uur per week maar dan roosteren ze je de ene week 30 in en de andere week 10).



succes

TD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven