Werk & Studie alle pijlers

Genoeg van de gezondheidszorg:wat nu?

24-11-2007 11:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem. Ik werk al ruim 15 jaar in de psychiatrie en wil graag van baan veranderen. Ik weet niet zo goed wat ik wil, ben inmiddels communicatief wel erg vaardig en goed in coachen, leidinggeven, doorpakken en 'therapeuten'. Maar dat laatste wil ik dus nìet meer. Weet iemand een goed alternatief met een soortgelijk salaris (ongeveer 1600 netto)? En heeft het zin om mijn profiel op een website te zetten? Wie heeft ervaring hiermee of tips.. Dankjewel, groet, Shiva
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vak, verpleegkundige?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
misschien iets als leidinggevende in een verzorgingshuis? Of ga onderwijs geven bij de verpleegkundigenopleidingen oid. (Maar ik weet ook niet echt waar je nu zelf precies voor op bent geleid).
Hoi shiva, ik zit in hetzelfde schuitje en merk dat het niet meevalt. Bij mij omdat ik alleen maar een SPH diploma heb, ik kan wel een heleboel, maar bij een eerste selectie vragen ze toch vaak de mensen met de juiste en/of passende diploma's. Ik ben aan het kijken in de adminstratieve/marketing hoek en het valt me tot nu toe tegen.

Inschrijven op werk.nl vind ik zelf niet bijster veel opleveren, maargoed, niet geschoten...

Ik ben ook bij een uitzendbureau wezen praten en heb me laten inschrijven. Daar heb ik al meer vertrouwen in. Ben nu concreet een maand of 2 bezig met zoeken naar iets anders en heb gemiddeld 1 brief per 2 weken de deur uitgedaan. Wat ik ook tegen vind vallen is het salaris, 1600 netto vinden valt niet mee hoor.

Ik herken je gevoel heel goed, ik zoek ook voornamelijk buiten de zorg.

Succes hoor, laat je nog weten wat je gaan doen?
Alle reacties Link kopieren