Werk & Studie alle pijlers

Goede raad nodig

04-06-2007 09:13 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ben in de 40 en werk op een advertentieafdeling bij een groot mediabedrijf. Doe dit werk al jaren maar zou graag een studie willen doen maar weet niet goed wat. Soms denk ik communicatie en soms psychologie (zelfs ook rechten) alleen met die laatste weet ik niet goed wat ik er verder mee kan en zit dan aan mijn leeftijd te denken. Weet iemand raad?



Alvast bedankt



Sil
Alle reacties Link kopieren
je werkt bij een mediabedrijf.. en je noemt o.a. communicatie op als een van de opties... is het misschien mogelijk om bij het bedrijf waar je werkt iets te regelen? een stage, of opleiding via het bedrijf?



wat ik een hele goede site vind is www.carrieretijger.nl daar staat heel veel info over beroepen en opleidingen, misschien dat je daar iets wijzer van wordt...



als je er echt niet uitkomt zou je evt. een loopbaancoach in kunnen schakelen...



je hebt t over je leeftijd, maar je bent heus niet de eerste die na de 40 nog van loopbaan wil wisselen hoor... als jij het echt wil, dan gaat het je lukken ook! :)
Vind je studeren leuk, of gaat het je in de eerste plaats om een verandering van baan? Hoeveel tijd kun je vrijmaken voor je studie en hoeveel jaar wil je erover doen? Kun je tijd vrijmaken voor een stage? Zijn er financiele overwegingen?



Een waarschuwing over loopbaancoaches: de mensen van jouw leeftijd van wie ik weet dat ze naar een loopbaancoach zijn geweest, kregen allemaal het advies om voor zichzelf te beginnen - en ik kreeg de indruk dat dat met de leeftijd te maken had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven