Werk & Studie alle pijlers

Getuigschrift

27-11-2007 13:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik werk als projectsecretaresse bij n erg leuk bedrijf.

Ik moet helaas een andere baan zoeken omdat de werkzaamheden bij mijn huidige werkzaamheden/projecten in de regio sterk zijn afgenomen.. nu krijg ik wel een getuigschrift mee omdat ze heel erg tevreden over me zijn.



Er staat wel n standaard tekst al op maar nu is er nog wel ruimte om deze aan te vullen en dit mag ik zelf doen van mijn baas. Heeft iemand hier ervaring in?? Hoe vul ik dit in?



Groetjes Jes
Mag dat echt? Dat vind ik wel heel bijzonder. Dan vraag ik me ook wel af wat de functie van het getuigschrift nog is, als de werknemer er zelf een alinea in mag schrijven...
Alle reacties Link kopieren
Zelf aanvullen? Whuh?

Raar, en eerlijk gezegd nogal lui ook van je baas. Denk dat het toch veel leuker is als hijzelf die tekst er bij schrijft. Hij is wellicht ook degene die jij als referentie gaat opgeven bij een sollicitatie voor een nieuwe job. Beetje lullig als hij dan zelf geen verhaal heeft (laat staan als hij gaat zeggen, o ja dat wist ik niet meer want ze heeft het zelf kunnen formuleren). Ik zou je baas vriendelijk doch beslist vragen nog even deze tijd voor jou erin te investeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook nogal raar haha maar ik heb nog nooit n getuigschrift gehad dus ik weet ook niet wat normaal is of niet...



Mijn 'baas' is zeg maar projectleider en ik zit op n kleine vestiging van n groot nederlands bouwbedrijf. Hij is dit niet gewend en heeft dit ook nog nooit gedaan vandaar...
Nou, dit is niet erg gebruikelijk. Ik zou het 'm mooi zelf laten doen. Je hebt ook recht op een getuigschrift (en dat wil dus zeggen: van je werkgever, niet gedeeltelijk van jezelf. ;) )
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je wel gelijk in Celeone... mijn vriend vond het ook nogal vreemd.. zal het nog is navragen..