Werk & Studie alle pijlers

Beurzen organiseren, SPS in Nürnberg/Productronica in München

21-06-2007 23:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag misschien, maar voor mijn werk moet ik een beurs organiseren. En omdat ze nog nooit eerder op een beurs hebben gestaan mag ik het uitzoeken :(

Op zich niet erg, maar weet niet waar ik moet beginnen.

Is er iemand die mij op weg kan helpen, die dat misschien al eens heeft gedaan?

Zo moet ik bijvoorbeeld voor die beurzen volmachtformulieren regelen? Wat is dat?

Ik verwacht hier geen reacties op dus zal echt blij zijn als er toch iemand is, die hier ervaring mee heeft. :) Ik zal je reuze dankbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als er helemaal geen ervaring hiermee is binnen het bedrijf is het wellicht raadzaam om een bureautje daarvoor in te huren en dan dus vooral op advizerend vlak zodat je wel zelf de ervaring opbouwt met het organiseren ervan.



Kost misschien eenmalig wat geld, maar als je echt niet weet waar je moet beginnen en je wilt het toch goed voor elkaar krijgen en ervan leren, dan klinkt dat als een betere oplossing.



En als dat geen optie is, bel dan eens met de locatie waar de beurs gehouden zou moeten worden, wellicht dat zij je daar ook wat meer kunnen uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Carola,



Ik kan je helpen. Beurzen organiseren is mijn werk. Vertalen van (marketing)doelstellingen en huisstijl naar een beurspresentatie; standbouw dus. Maar onze service gaat verder. Eigenlijk is the sky the limit. Wij kunnen je helpen op alle gebieden; catering enz. Kom je ergens niet aan uit, mag je mij dag en nacht bellen en sta ik je bij met raad en daad.



Kijk ook eens op onze website www.coneqt.com Mocht je interesse hebben om eens een vrijblijvend gesprek aan te gaan, neem dan maar contact met mij op. Ik hoor graag van je.



Met vriendelijke groeten,



Margo Bol

m.bol@coneqt.com

06-50840774
Alle reacties Link kopieren
Volmachtformulieren regel je via de Kamer van Koophandel (weet je wat jij zou moeten doen.....:P). Dan heb je tekenbevoegdheid en hoef je niet voor ieder kleinigheidje naar je baas. Op de site van de KvK staat veel informatie.

Wel leuk dat jullie bedrijf op een beurs gaat staan. Ik ben altijd gek op beurzen, maar het organiseren en een aantal dagen daar zijn is wel vermoeiend. Het lijkt me inderdaad een goed idee om professionele hulp in te roepen. Je moet aan zoveel dingen denken. Je moet ook even uitzoeken wat er door de beursorganisatie/beursgebouw geregeld wordt en wat je als bedrijf zelf moet doen.

Succes meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven