Werk & Studie alle pijlers

Studiebaan

14-02-2008 08:42 8 berichten
Heeft iemand ervaring met studiebaan van NCOI? Ik ben voor een gesprek uitgenodigd. Wat kan ik verwachten? Bestaat wel de kans dat ik aan de slag kan? Is het parttime mogelijk (32 uur per week)?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens hier
Dank je wel Biebeltje. Het is duidelijk geworden. Ik wil me aan een bedrijf binden, maar als ik een werkgever zelf moet vinden... Dan gaat het niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je dan beter op zoek gaan naar een traineeship.
Daar ben ik al op zoek, maar meestal willen ze een jonge iemand. Ik ben 40. Heel oneerlijk. Ik kan nog tussen de 25 en de 30 jaar werken (als ik energie heb, wil ik graag na mijn pensioen blijven werken).
Alle reacties Link kopieren
Tsss.... Ja, dat is inderdaad wel een rottigheid bij Traineeships... Maar misschien gewoon eens een goede motivatiebrief schrijven en ze daarmee stijl achterover laten slaan?
Ik heb net een brief de deur uit gedaan. Ik krijg vaak complimenten over mijn brieven. Nu even afwachten en duimen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben pas geleden geweest voor een gesprek bij studiebaan. van tevoren krijg je een presentatie in een groepje over studiebaan. Wat het allemaal inhoudt, daar kun je al je vragen stellen. Daarna heb je een gesprekje en wordt er gekeken of ze je een studiecontract willen aanbieden.

Ze schieten de kosten van de opleiding voor en daarna heb je twee jaar de tijd om een werkgever te vinden die je opleiding wil betalen. Anders dan moet je 75% van de opleiding terug betalen.

Ik kreeg geen studiecontract omdat ze er niet van overtuigd zijn dat ik snel een baan zal vinden in de richting waarin ik de studie zou willen volgen. Geen ervaring onder andere. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven