Werk & Studie alle pijlers

werk per webcam

28-02-2008 21:22 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik weten hoe het werken per webcam bevalt. Ik wil dit mss als bijbaantje gaan doen. Ik heb het dan over erotisch webcammen. Ik heb dit weleens prive gedaan (alleen strippen)en vond het aangenaam. Alleen vraag ik mij wel af of je zelf kunt bepalen hoe ver je gaat. Is strippen voldoende of moet je ook met dildo's enz. in de weer? Strippen wil ik , maar veel verder gaan niet. Verdien ik er dan wel genoeg aan of haken de mannen af omdat je "niet genoeg" doet? Ervaringen a.u.b. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
8-O
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden heeft de Zaterdag volkskrant hier een verhaal over geschreven over het werken achter de webcam.Misschien kun je dit nog terug vinden in de bieb.Ik vond het te smerig voor woorden sommige verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat je er bijna niks mee verdient. Je moet mannen zo lang mogelijk 'aan het lijntje' houden. Denk er ook even over na dat men een screenshot kan maken. Of dat je pa of je broertje opeens met je begint te chatten. Je moet ook nog belasting afdragen. Heb dit allemaal geschreven zien worden door meiden die er ervaring mee hadden. Plaats het beter op de sekspijler.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi Dames,



Nou jullie vergissen je allemaal.

Ik doe dit werk.

EN verdien elke week wel rond de 500 EURO !!!



Je bent tot niks verplicht en bepaalt zelf wat je doet voor de cam.

Al laat je niks zien is het ook goed!



Zoek je nog steeds werk hierin meid?

Laat het me maar weten dan !



Groetjes,

Samantha
Alle reacties Link kopieren
sam is wrs een reclamemaakster met een bedrijfje waarbij ze/hij meisjes zoekt... googlelen en dan toch nog maar wat plaatsen eerste berichtje...
Alle reacties Link kopieren
ronselen dus
Alle reacties Link kopieren
Ik las jaren terug in de revu dat hier in Nederland vaak de oostblok meisje in de 0900 tv reclames spelen en de Nederlandse meiden in het buitenland te zien zijn zoals in oost europa, ook de webcame sites zijn vaak allemaal oost blok meiden die we hier in Nederland zien. Wie weet ben jij straks juist te zien in Ierland, VS, Italie etc en heb je geen last van familie of bekenden.



Sam reageert na bijna een jaar op deze post, ronselen via viva mag toch niet?
Alle reacties Link kopieren
hahaha nou sorry sorry meiden.



Ben een meid van 21 en doe dit als mijn werk.

Probeer geen mensen te regelen ofzo...!



Maar ik zat te google opzoek naar nog een baantje als thuiswerk.

En toen zag ik dit dus ik dacht ik reageer gewoon ffies!

Ik had niet gezien van welke datum het was dussss



En ik heb een foto op mn profiel op een site wat goed bekent staat.

Maar ik sta zonder gezicht op de foto dus laat mn gezicht niet zien en verder ook niks..

Ook op de cam niet dat bepaal je allemaal zelfff



DOEGGGG
Alle reacties Link kopieren
500 euro per week en de rest van je leven chantabel? Klinkt niet echt aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Met een mooi venetiaans masker vind ik 't nog wel prima te doen. Geen gedoe met voorwerpen inbrengen, alleen een beetje strippen



Maar dat zal anno nu niet gek genoeg zijn. Volgens mij moet je hele gekke dingen doen om op te vallen in dat wereldje.
Ach Lizzl, een Venetiaans masker is weer eens wat anders, misschien is dat juist wel weer gek genoeg...
Alle reacties Link kopieren
Ja wel hè? Is toch best wel origineel eigenlijk

Ik ga morgen maar een cam en een paar maskers kopen
Alle reacties Link kopieren
fuckingmachine erbij en cashen maar
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wel 500 euro per week? Gossie wat veeeeeeeeeeel!

En je hoeft alleen maar je kleren uit te trekken voor rukkende mannen? Dat is makkelijk je waardigheid/ zelfrespect verliezen geld verdienen.
Alle reacties Link kopieren
500 per week? dus 2000 brutto per maand als zelfstandige? En daarvoor je kleren uittrekken. 'k hoop dat je daarnaast nog een job hebt om iets bij te verdienen, en dat je niet al teveel tijd steekt in dat cammen. Vergeet ook niet dat je opgebouwde expertise na je 40e/45e waardeloos wordt omdat er vooral vraag is naar jongere vrouwen. Dus van die 2000 leg je maar best ineens ook een goede pensioenpot aan
Alle reacties Link kopieren
Bravo Stapas.
Alle reacties Link kopieren
Hej...



Ik ben zelf ook cammer/beller bij een 0906 lijn. En het is echt grappig om te doen.



Ik ben zelf ook bang dat iemand me herkent ofzo, dus daarom ga ik nooit met mijn gezicht in beeld! Maar is het zo makkelijk. Ik ga gewoon een beetje chatten, een beetje faken dat ik geil ben etc. En ondertussen zit ik gewoon met vriendinnen te msnen haha. Het is echt niet zo erg als het misschien lijkt!



Mocht nog iemand interesse hierin en er wat meer over willen weten, kun je me altijd ff mailen!



Greeetz, Tess [contactgegevens verwijderd, want is niet de bedoeling om hier mensen te 'regelen']
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik heb dit ook gedaan via clubsens, ik verdiende rond 200 e per week bij.



maar je moet ook nog aan de eind van de rit belasting betalen.

ik ging niet helmaal naakt en ook niet met mijn gezicht in beeld.
Goh, ik verdien 500 euro in een half dagje werken....



Tips:

1. doe een leuke studie die goed bij je past

2. ga werken en houdt dat jarenlang vol, waardoor je uiteindelijk een ervaren en deskundig professional in je eigen vak wordt

3. verhuur jezelf als consultant voor veel geld!



Extra bonus, het geeft niets als iemand mij herkent tijdens mijn werk!
Alle reacties Link kopieren
Amber en waarom doe je het niet meer?



Nummerzoveel top! aan een studie heb je zoveel meer dan eventjes mannen opgeilen en "dom" werk verrichten. Sorry dat ik het zo omschrijf want ik ( uit de typische Amerikaanse talkshows, oprah etc) snap lichtelijk dat als je geen geld, intelligentie en motivatie hebt om iets beters van je leven te maken je makkelijk dit soort werk gaat doen, veel vrouwen hebben geen andere keuze, maar wij leven niet in Oost- Europa en kunnen gelukkig dankzij de overheid een studie volgen!



Begint het toch lichtelijk een ronsel topic te lijken Tess? Foei!
Alle reacties Link kopieren
Achjaaa ik doe het met plezier en wat jullie ervan denken.



i don't care



Ik verdien goed en IK doe helemaal NIKS uit hahaha.



Dus werken jullie maar "hard" voor jullie geld.



Ik krijg het voor op mn kont zitten terwijl ik NIKS laat zien en een beetje fake gesprekjes maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Samantha1987 schreef op 23 januari 2009 @ 15:13:

Achjaaa ik doe het met plezier en wat jullie ervan denken.



i don't care



Ik verdien goed en IK doe helemaal NIKS uit hahaha.



Dus werken jullie maar "hard" voor jullie geld.



Ik krijg het voor op mn kont zitten terwijl ik NIKS laat zien en een beetje fake gesprekjes maken



Tsja, ik doe wel wat voor mijn geld en dat geeft een hoop voldoening. Ik ontwikkel me in mijn baan, ik leer continu nieuwe mensen kennen. Pak nieuwe projecten op en leer nog elke dag!



Oh ja, en de gesprekken die ik voer zijn echt, want de mensen om mij heen zijn ook echt.
quote:Samantha1987 schreef op 23 januari 2009 @ 15:13:

Ik krijg het voor op mn kont zitten terwijl ik NIKS laat zien en een beetje fake gesprekjes makenLijkt me bijzonder geestdodend...
Alle reacties Link kopieren
I LOVE IT :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven