Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

13-01-2014 12:39 2378 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!



Het oude deel is hier te vinden; Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Due-scimmie schreef:
06-01-2020 13:05
Er staat met onregelmatigheidstoeslag he en reiskostenvergoeding. Lijkt me dat dit best kan kloppen.
Klopt. Het brutoloon is enkel het basisloon.
Don't take anything personal from people you are not personal with.
Chilosa schreef:
06-01-2020 15:33
Klopt. Het brutoloon is enkel het basisloon.
Oh ik zie het ja, niet goed gelezen. :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds een half jaar weer deels in loondienst. Best grappig, had ik niet van mezelf verwacht, maar op plek waar ik leuke opdracht had kon ik alleen op die manier het afmaken.

42jr
HBO + Master
~20 jr ervaring
16u pw loondienst
~24u pw zelfstandig
financieel advies / bedrijfsadvies
loondienst: ongeveer 7000 bruto (fulltime)
omzet zelfstanding: ongeveer 140k vorig jaar (moeilijk om te zetten in equivalent salaris. Kosten zijn vrij laag, vooral kantoor (soort flexplek met andere zzp'ers in 1 ruimte) en reiskosten)
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Due-scimmie schreef:
06-01-2020 11:03
Mag ik vragen welke opleiding je hebt gedaan? Ik zit in andere branch maar rondje Google leerde me dat er best leuke functies bijzitten en ik ben niet echt gebonden aan een branche. Maar geen ervaring in it.
Verkeerde topic.
anoniem_370597 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 22:50
54.35% gewijzigd
Kriskornelig schreef:
06-01-2020 13:31
stuur mij dan eens een pb over waar je werkt en wat je precies doet want dan kunnen wij daar weer van leren.
Sorry, verkeerd gedrukt. Smart phone.
anoniem_370597 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 22:51
61.21% gewijzigd
[quote=Rockstarter post_id=30821630 time=1578346991 user_id=370597]
Dubbel
[quote=Rockstarter post_id=30821630 time=1578346991 user_id=370597]
[quote=Rockstarter post_id=30821548 time=1578346069 dubbel
[quote=Rockstarter post_id=30821548 time=1578346069 user_id=370597]


Dubbel, niet relevant
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinaco schreef:
03-01-2020 14:43
Dat begrijp ik. Maar ze draagt wel een grote verantwoordelijkheid, daarom zou ik meer verwachten.
Ligt er maar net aan welke verantwoordelijk je hebt als leidinggevende. Die van mij is alleen hr verantwoordelijk voor mij ofwel moet zorgen dat alles dusdanig is geregeld dat ik mijn werk goed kan doen. Hij is niet verantwoordelijk voor wat ik oplever dat is naast ikzelf de programma directeuren. Aansturing komt ook voor namelijk van de programma directeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Handbal schreef:
07-01-2020 01:39
Ligt er maar net aan welke verantwoordelijk je hebt als leidinggevende. Die van mij is alleen hr verantwoordelijk voor mij ofwel moet zorgen dat alles dusdanig is geregeld dat ik mijn werk goed kan doen. Hij is niet verantwoordelijk voor wat ik oplever dat is naast ikzelf de programma directeuren. Aansturing komt ook voor namelijk van de programma directeuren
Ik ben verantwoordelijk voor de opbrengsten. In het onderwijs iets minder zwart/wit dan in het bedrijfsleven, maar voor mijn klassen ben ik wel verantwoordelijk voor de onderwijskwaliteit. Budgetbeheer tot 5000 euro. Verder veel HR dingen; functioneringsgesprekken, coachen, langdurig zieken. HR dingen zoals salarisadministratie dan weer niet want daar is een bovenschoolse afdeling voor.
Er is een schoolplan voor de hele school, ik maak een teamplan en daar ben ik dus ook verantwoordelijk voor. Veel vergaderen, op schoolniveau of bovenschools overleg. Dat weer vertalen naar de werkvloer. Of natuurlijk andersom; dingen van de werkvloer naar boven brengen.

Er zijn niet veel scholen waar dit een aparte functie is, bij de meeste scholen is dit een taak naast lesgevende taken.
Alle reacties Link kopieren Quote
25jr
HBO (bezig met een master op kosten van de werkgever)
~1 jr werkervaring
36u pw loondienst
branche: software leverancier in de financiële sector
jong bedrijf waardoor je diverse petten hebt, hierdoor vind ik het wel moeilijk om online te vergelijken wat ik nou zou moeten verdienen. Officieel Client Manager, maar ik ben ook Project Manager, houdt me bezig met de requirements en grooming van het product en assisteer de product owner.

2500 bruto, exclusief volledige reiskostenvergoeding, maar geen pensioenopbouw.
Kriskornelig schreef:
06-01-2020 13:31
stuur mij dan eens een pb over waar je werkt en wat je precies doet want dan kunnen wij daar weer van leren.
Daar heb ik geen behoefte aan.
Je gaf eerder aan onderzoek te hebben gedaan naar salarissen in de IT via salaris reviews op websites. Deze salaris reviews geven ook geen compleet beeld. Mijn functie en vele andere functies staan er überhaupt niet op.
Alle reacties Link kopieren Quote
ClubSoda schreef:
11-01-2020 23:08
Daar heb ik geen behoefte aan.
Je gaf eerder aan onderzoek te hebben gedaan naar salarissen in de IT via salaris reviews op websites. Deze salaris reviews geven ook geen compleet beeld. Mijn functie en vele andere functies staan er überhaupt niet op.
Mag ik misschien wel weten welke opleiding je hebt gekozen? Ik heb geen idee wat ik voor werk wil doen dus vind het leuk om opties te vergelijken. Mag via pb :-)
Due-scimmie schreef:
06-01-2020 11:03
Mag ik vragen welke opleiding je hebt gedaan? Ik zit in andere branch maar rondje Google leerde me dat er best leuke functies bijzitten en ik ben niet echt gebonden aan een branche. Maar geen ervaring in it.
Een opleiding in een hele andere richting. Ik ben er toevallig ingerold en nooit meer weggegaan.

Er is veel vraag naar goedgekwalificeerde, nieuwe medewerkers. De IT sector is erg divers, van start up tot multinational en verschillende innovaties/technologieën
/ oplossingen.

Het ligt er aan, in welke functie je geïnteresseerd bent en bij wat voor organisatie, wat de mogelijkheden zijn. Voor bijvoorbeeld een commerciele/ marketing functie kan relevante werkervaring in een andere branche voldoende zijn, de rest leer je 'on the job'. Voor de technische functies wordt over het algemeen wel een opleiding (en werkervaring) gevraagd. Er zijn ook verschillende bedrijven die leer/ werk trajecten aanbieden en bij Codam kan je kostenloos een programmeer opleiding volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij (41) : 3000 netto per mnd.
Hbo, IT, 15 jaar ervaring. 40 uur.

Zij(41):2000 netto Per mnd
Hbo, financieel, 10 jr ervaring, 32 uur
ClubSoda schreef:
04-01-2020 22:51
44 jr
HBO
>20 jr ervaring
36u
IT (management functie)
5900 netto

In de IT wordt erg goed betaald. De bedragen die Kriskornelig hier eerder aangaf herken ik niet. De salarissen liggen (veel) hoger.

Verder hoop ik dat er veel meer vrouwen in onze mooie branche komen werken. Er zijn zoveel leuke functies beschikbaar, van strategisch adviseur voor klanten tot software development. Je kan echt het verschil maken (diversiteit, duurzaamheid en verbetering leefomgeving zijn belangrijke onderwerpen).
Same, IT is fantastisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie salarissen

Op basis van 40 uur (werk ik niet) heb ik 2490 bruto
(Financieel) administratief medewerker
19 jaar ervaring
Alle reacties Link kopieren Quote
Hbo opleiding, 2
6 jaar werkervaring
Bruto: 3100 euro per maand (40 uur)
Plus vakantie, 13e maand en reiskostenvergoeding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis.
Werk 36 uur per week
ik verdien 2600 euro bruto per maand excl ort.
2 jaar werkervaring.
Hbo juridische opleiding en functie
2200 netto voor 24 uur
Ns altijd vrij abbo
Goede pensioen regeling
12 jaar ervaring
Alle reacties Link kopieren Quote
Hbo opleiding zorggerelateerd
3150,- bruto obv 36 uur
8,33 % eindejaarsuitkering
9 jaar werkervaring, waarvan 2 jaar binnen huidige functie.
Alle reacties Link kopieren Quote
35 jaar
Mbo geschoold
Transport & logistiek
2430 netto obv 40 uur
12 jaar ervaring
Extra’s: 13e maand, eindejaarsuitkering, laptop en tel vd zaak
Alle reacties Link kopieren Quote
33, wo
Overheid
3815 bruto obv 36
7 Ervaring waarvan 3 relevant
Alle reacties Link kopieren Quote
41, WO
13 jaar werkervaring
Ong 7500 bruto/maand obv 36 uur (maar werk veel extra uren onbetaald)
Extras: vakantie en eindejaarsuitkering, laptop telefoon

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven