Werk & Studie alle pijlers

tips voor productenrubriek?

31-05-2008 23:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor een regionale soort glossy verzorg ik een rubriek met leuke nieuwe producten.. je kent het wel, bijna elk blad heeft wel zoiets.



ik heb hier totaal geen ervaring mee en ik merk dat er heel veel tijd gaat zitten in het zoeken naar leuke originele producten.



De bekende bladen en/of blogs krijgen volgens mij vanalles opgestuurd door persbureaus en fabrikanten. Nou vraag ik me af, zijn er mailinglijsten hiervoor waarbij je je aan kunt melden? Of moet je een netwerkje hebben dat langzaam groeit?



Binnenkort moet ik de 4e editie doen en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer zoveel tijd te besteden aan de zoektocht. (daarvoor levert het niet genoeg op)

Het gaat me er dus niet om dat ik allerlei proefproducten thuis krijg (hoewel dat ook best leuk zou zijn) maar juist persberichten e.d.



heeft iemand goede tips voor mij? :)
Alle reacties Link kopieren
zal toch een netwerk moeten worden van de plaatselijke middenstanders die jou kunnen tippen als ze iets nieuws in huis hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Bel gewoon eens naar producenten als Unilever oid, die hebben allemaal wel een pr afdeling die zit soort verzoeken regelt lijk me.
Alle reacties Link kopieren
De plaatselijke middenstand kan inderdaad een goede uitkkomst bieden. Zij houden jou op de hoogte van hun snuffeltjes, je kunt desnoods een paar dagen per maand plannen om langs te gaan, en in ruil daarvoor hebben zij ook reclame in jouw blad. Bovendien kun je ook specifieke websites volgen en je daar inschrijven op de mailinglist.
Alle reacties Link kopieren
lillibit schreef op 31 mei 2008 @ 23:44:

voor een regionale soort glossy verzorg ik een rubriek met leuke nieuwe producten.. (...)

Binnenkort moet ik de 4e editie doen en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer zoveel tijd te besteden aan de zoektocht.
:rofl:
lillibit schreef op 31 mei 2008 @ 23:44:

voor een regionale soort glossy verzorg ik een rubriek met leuke nieuwe producten.. je kent het wel, bijna elk blad heeft wel zoiets.



ik heb hier totaal geen ervaring mee en ik merk dat er heel veel tijd gaat zitten in het zoeken naar leuke originele producten.



De bekende bladen en/of blogs krijgen volgens mij vanalles opgestuurd door persbureaus en fabrikanten. Nou vraag ik me af, zijn er mailinglijsten hiervoor waarbij je je aan kunt melden? Of moet je een netwerkje hebben dat langzaam groeit?



Binnenkort moet ik de 4e editie doen en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer zoveel tijd te besteden aan de zoektocht. (daarvoor levert het niet genoeg op)

Het gaat me er dus niet om dat ik allerlei proefproducten thuis krijg (hoewel dat ook best leuk zou zijn) maar juist persberichten e.d.



heeft iemand goede tips voor mij? :)
Een functie zoeken waar je beloning wel in verhouding staat tot de zin die je hebt?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat bedoel ik ook.



;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven