Werk & Studie alle pijlers

hoe hoog is dit bedrag netto ???

04-06-2008 12:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een brutomaandsalaris krijgt van EURO 2458,00 uitgaande van een fulltime dienstverband, overeenkomend met trede 10 CAO welzijn en maatsch. dienstverlening, hoe veel krijg je dan NETTO per maand op basis van een dienstverband van 28 (is 77,77%) uur per week?

Ik kan niet overweg met cijfers en rekenmachien vandaar mijn vraag.



groet.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op www.loonwijzer.nl, daar kun je bekijken wat je salaris bruto en netto zal zijn.
Ik weet het niet precies, maar uitgaande van een belastingtarief van 42% zou je minimaal rond de 1100-1150 euro overhouden, waarschijnlijk wel meer. En daar komen dan nog eventuele toeslagen bij als die er zijn (zoals onregelmatigheidstoeslag bijvoorbeeld).



Maar als je het precies wilt weten kun je het toch navragen bij de salarisadministratie
Alle reacties Link kopieren
bedankt. heb gekeken en dan kom ik op ruim 1600 euro netto??

Huh dat kan ik me bijna niet voorstellen zoveel !



Het is een baan met onregelmatige diensten en ik heb begrepen dat voor die onregelmatigheid een vast bedrag per maand uitgekeerd wordt (maakt niet uit dus of je een dagdienst of late dienst draait).
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat je hier zo'n 14 á 1500 euro aan overhoudt.
Alle reacties Link kopieren
ik gok 1300
Alle reacties Link kopieren
1250 ongeveer
Ruim 1600 kan alleen bij fulltime, bij parttime kan dat echt niet
Alle reacties Link kopieren
Fulltime = 2458, dus jij verdient als parttimer 0,77 x dat bedrag = 1893 bruto.

Grofweg gaat daar een derde vanaf aan belasting en premies (hoeveel er exact vanaf gaat kan nog een beetje verschillen), dan houd je zo'n 1250 netto over.
Alle reacties Link kopieren
Sunemom schreef op 04 juni 2008 @ 13:03:

Ruim 1600 kan alleen bij fulltime, bij parttime kan dat echt niet
dacht het al, heb bij loonwijzer natuurlijk het fulltime percentage ingetoetst, zie je nou wel, ik snap er niks van zelfs niet met een schema voor me neus !
Alle reacties Link kopieren
¤2458 * 0,778 = ¤1912,32 bruto voor 28 uur. Hierover betaal je dan nog belasting, dus je zal er ongeveer ¤ 1350 aan overhouden excl ORT.
Fortis et liber
Alle reacties Link kopieren
bedankt dames (en heren?)



ik ga uit van ca 1300 netto per maand.
Dat klinkt heel aannemelijk met een vaste ort. Veel plezier met je baan!
Alle reacties Link kopieren
Via Raet kom ik uit op een bedrag van 1378 euro, maar dat is dan wel ex reiskostenvergoeding, evt toeslagen en dergelijke.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg geen reiskostenvergoeding. wel vul ik voor dit bedrijf nog een loonbelastingverklaring in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven