Werk & Studie alle pijlers

Onbeschoft winkelend publiek

25-11-2016 21:53 479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de rottigste opmerking of klant die jij (vroeger) bij je bijbaantje hebt gehad?





TO trapt wel af: iemand die zei dat ik mijn haar lichter moest verven want 'zo leek ik op een Turk'. Ik vroeg vervolgens wat er mis met Turken was? En die vrouw stond met een mond vol tanden.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:cerulli schreef op 13 maart 2017 @ 17:29:

[...]



Ik heb natuurlijk geen idee wat zijn intonatie en gezichtsuitdrukking was, maar de opmerking komt op zich heel onschuldig op mij over. Weet je zeker dat hij echt een grap maakte?Het kwam er heel spottend uit met een lach erachter aan. Dus ja hij bedoelde het grappig, maar ik vond dat totaal niet
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 01 februari 2017 @ 18:27:

"ik mag geen gluten"

-"coeliakie?"

"ja, lekker"



Nouja, het is niet onbeschoft. Maar ik vond het toch passend in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
25-11-2016 22:01
Moest vandaag werken in de kledingwinkel.

Riep er een klant 'meisje' naar me, niet echt op een vriendelijke manier.

Vervolgens begint ze 'prijs' te roepen, heb me maar van de domme gehouden, je kan toch gewoon een normale zin zeggen? Wel zo beleefd ...
Er was zo'n vrouw die een topic strarte over een onbeschofte winkelpersoneel. En de verhaal komt precies overeen met die van jouw. Was het niet die vrouw?
"Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen."
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit een oud topic is, maar wel leuk om nieuw leven in te blazen!

Mensen die naar de dierenartspraktijk komen, om advies vragen en je lang bezig houden, en vervolgend niks kopen en vlooienspul bij action gaan kopen. Of nog erger,de klant die verwacht dat ze het mee mogen nemen en dan over twee weken betalen. Alsof dat in de supermarkt ook zo werkt? Why?
Onze tijd is nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven