Werk & Studie alle pijlers

Vraag over nieuwe baan.

24-05-2017 05:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren meelezen mijn eerste topic met een vraag waar jullie hopelijk een antwoord op hebben.
Ik werk al jaren bij een overheidsinstelling, goede arbeidsvoorwaarden door de cao, goed pensioenfonds etc. Nu ben ik via via gevraagd voor een andere baan. Een klein bedrijf met 20 medewerkers zonder COA en een vaag pensioenfonds. Ik heb nu een vaste aanstelling. Hebben jullie tips waarop ik moet letten als ik mijn contract ga tekenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor het tekenen over de voorwaarden beginnen. Krijg je ook extra salaris in december?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Neem het contract mee naar huis zodat je het op je gemak kunt doorlezen, in plaats van het ter plekke te tekenen.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie dagen. Je krijgt waarschijnlijk veel minder als bij de overheid.

Waarschijnlijk geen collectief ziekenfonds met korting.
Geen vergoeding voor aanvullende ziekenfonds.

Alle krenten uit de pap zitten er waarschijnlijk niet bij.
Alle reacties Link kopieren
is het een leuke baan eigenlijk? (ook niet onbelangrijk)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie snelle reacties.

Die van de eindejaarsuitkering is inderdaad een goede, is nu een complete 13de maand.
Het contract eerst thuis rustig nalezen ga ik zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-05-2017 08:15
is het een leuke baan eigenlijk? (ook niet onbelangrijk)
Ja! Het is een hele leuke baan, iets compleet anders dan wat ik nu doe maar zo leuk. Ik heb al een dag meegelopen en wacht nu op het contact.