Werk & Studie alle pijlers

Omscholen!

25-05-2017 19:36 13 berichten
Ik ben een alleenstaande vrouw van 40 jaar! Ik werk momenteel al 19 jaar fulltime in een supermarkt! Nu heb ik het de laatste tijd niet meer naar mijn zin in mijn baan en de gedachte dat ik dit werk bij dit bedrijf nog 25 jaar tot aan mijn pensioen moet doen benauwd mij! Heb de laatste tijd ook sterk het vermoeden dat ze van mij af willen! Doe niks goed de laatste tijd, krijg constant kritiek overal op van de bazin! Heb al te horen gekregen dat ik niet goed functioneer! Wat natuurlijk ook niet bevordelijk is voor de werkzin! Nu ben ik eens gaan nadenken en zit er over te denken om mij te laten omscholen in de zorg! Iets wat eigenlijk al jaren een droom is! Ik wil dan de BBL opleiding verzorgende ig niveau drie gaan volgen aan het ROC! Maar goed ik ben een alleenverdiener en vindt het nogal eng om mijn zekerheid qua inkomen op te geven! Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg je bij een BBL opleiding gewoon salaris? Moet natuurlijk wel mijn vaste lasten kunnen door betalen! Of moet ik wachten tot ze mij ontslaan bij mijn huidige baan?
Je gebruikt heel veel uitroeptekens
En ontslaan kunnen ze niet maar zo.
Ik heb geen kaas gegeten van de zorgsector, maar ik zou zeker niet wachten tot je baas je ontslaat. Heb je al eens contact opgenomen met het ROC om te vragen hoe het zit met salaris e.d.? Heb je misschien spaargeld waarmee je een eventueel lager loon op zou kunnen vangen? Leuk dat je iets nieuws wilt proberen!
Heb inderdaad een mail richting ROC gestuurd met vragen omtrent loon e.d. even afwachten dus! De opleiding is inprincipe 1,5 tot 2 jaar wat te overzien is. En wat inleveren op huidige salaris vindt ik niet erg, dan maar iets zuiniger aan doen en heb ook nog wel wat spaargeld. Was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Is je punt kapot?
I'm a goal digger.
Wachten tot ze je ontslaan zou ik sowieso niet doen, dat kun je beter voor zijn.