Werk & Studie alle pijlers

Werken als go go danseres?

28-05-2017 09:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel op zoek naar een leuk bijbaantje. Ik ken een meid die werkt als go go danseres. Ik wil dit ook graag doen naast mijn studie alleen ik heb geen idee hoe ik binnen kan komen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En zal ik ook extra lessen moeten nemen zoals paaldansen?
Alle reacties Link kopieren
Vraag het aan die meid.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wel goed voor je cv!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
28-05-2017 09:58
Vraag het aan die meid.
Ja die doet het niet via een bureau. Die doet het via 'andere' zaken
Alle reacties Link kopieren
En jij kunt het niet via die andere zaken doen? Of zijn dat louche zaken? Weet ze ook geen bureau te noemen voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Oh jij weer. Is het meisje van wie de assistent moest worden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2017 10:15
Reden: Op de man
95.18% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat voor een studie doe je? Je weet dat je met zo'n bijbaan later nergens meer binnenkomt voor een normale functie?
Triest dat je dit als leuke bijbaan ziet.
Je ruikt zeker geld?
Ik word al moe alleen van het lezen van alle baantjes, beroepen en studies die je de laatste jaren hebt gedaan en hebt willen doen. Steeds iets anders. Nu nog gogo danseres aan het rijtje toevoegen... natuurlijk! Die ontbrak nog en is natuurlijk de perfecte combinatie met je (eerdere) studie als directiesecretaresse. :facepalm:
Zucht. Word je zelf nou nooit eens moe van al die inzintopics die je opent?
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
28-05-2017 10:13
Wat voor een studie doe je? Je weet dat je met zo'n bijbaan later nergens meer binnenkomt voor een normale functie?
Triest dat je dit als leuke bijbaan ziet.
Je ruikt zeker geld?
Hoe bedoel je? Go go dancing is geen strippen. Go go dancing is dansen in kostuums voor evenementen en clubs.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
28-05-2017 10:13
Wat voor een studie doe je? Je weet dat je met zo'n bijbaan later nergens meer binnenkomt voor een normale functie?
Triest dat je dit als leuke bijbaan ziet.
Je ruikt zeker geld?
oh en ik ga zowiezo nog in een videoclip spelen, kom ik dan ook nergens terecht
Aparte combinatie, zo met je mbo-opleiding directie-secretaresse waarvan je hopelijk binnenkort je diploma kunt ontvangen.

Meisjes en vrouwen die al seks hebben gehad, vind je min of meer sletten gaf je hier al aan. Jij als maagd beseft dat je opzwepend, sensueel in niet al te veel kleding het publiek moet entertainen?

Gezien je religieuze en culturele achtergrond, wat vindt je moeder van dit idee?

Meer praktisch. Hoeveel jaar dansles heb je gehad?
Stel je vragen aan bureaus voor gogo-dansers en vraag wanneer ze auditierondes hebben.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil zij de volgende Adriana Lima worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tis wel altijd wat he.
Alle reacties Link kopieren
Jou kunnen ze echt wel de VIVA-forum naïviteitaward geven. Denken dat het supermakkelijk is om jarenlang in Londen te studeren en ook nog denken dat deze bijbaankeuze geen negatief effect kan hebben op je daadwerkelijke studierichting.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Verdient dat zoveel meer dan een reguliere bijbaan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
violetskies schreef:
28-05-2017 11:06
Jou kunnen ze echt wel de VIVA-forum naïviteitaward geven. Denken dat het supermakkelijk is om jarenlang in Londen te studeren en ook nog denken dat deze bijbaankeuze geen negatief effect kan hebben op je daadwerkelijke studierichting.
Oh is het die TO... :bonk:
Eerst ff naar de gogo academy
https://gogo-academy.nl/

De speciaal ontwikkelde gogo & entertainment lessen van de GoGoAcademy zijn bijzonder, up to date en uniek!
Je leert alles over;
√ Entertainen
√ GoGo Dance
√ Optredens
√ House & Club Muziek
√ Dance Moves
En zo veel meer!

http://www.danseres.com/gogodansers.html

https://www.swinging.nl/artiest/gogo-dansers/
-Kia-Ora- schreef:
28-05-2017 11:35
Verdient dat zoveel meer dan een reguliere bijbaan?
Natuurlijk verdient het beter dan horeca of winkelbaan.

Je gage+fooien minimaal 500 euro voor een avond.
Alle reacties Link kopieren
Wat studeer je momenteel?
Want in 2015 hoefde je nog maar een jaar om je diploma directiesecretaresse te halen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
28-05-2017 10:13
Wat voor een studie doe je? Je weet dat je met zo'n bijbaan later nergens meer binnenkomt voor een normale functie?
Triest dat je dit als leuke bijbaan ziet.
Je ruikt zeker geld?
Hahaha, wat een onzin!
Am Yisrael Chai!
Ik moet wel lachen om de draadjes van Nicole, wat ze er iedere keer weer bij haalt :hihi:
Jezus, is go go dancer nu ook al verkeerd? Wat een preuts geneuzel. Die meiden dansen gewoon in clubs en op festivals.

Het is wel enorm zwaar lijkt me. En je moet inderdaad goed kunnen dansen en er goed uit zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven