Werk & Studie alle pijlers

Lean of agile of verandermanagement opleiding

29-05-2017 23:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die een van deze opleidingen of cursussen hebben gevolgd en dit toepassen op hun werk? Ik overweeg iets dergelijks te doen omdat ik graag als manager verder wil groeien en verwacht dat er vraag is naar dit soort aanvullende opleidingen. Heeft er iemand ervaring mee?
Ik heb een WO opleiding Geschiedenis gedaan en werk nu als beleidsmedewerker. In mijn vorige baan stuurde ik een team aan en dat mis ik nu. Ik kijk dus uit naar banen waar leidinggeven en verandermanagement een rol in spelen, maar heb vaak niet genoeg ervaring voor de functie die me aanspreekt.
De opleidingen waar ik naar kijk kosten duizenden euro's en dat wil ik alleen investeren als dat zinvol is.
Bedankt vast voor het meelezen!
Alle reacties Link kopieren
Lean and agile worden vaak als synoniemen gebruikt, maar zijn echt verschillend. Ik zou me dus verdiepen in wat elk echt inhoudt en daarmee bekijken wat in jouw vakgebied het meest zinvol toe te passen is.
Een lean green belt is interessant genoeg voor je cv en duurt maar paar dagen, dat kost geen duizenden euro's. Ik zou zeker daarnaast een cursus agile werken volgen Of een lean opleiding kiezen met ook aandacht voor agile: dat is toch de grote hype op dit moment en er is veel vraag naar. Voor beiden geldt: probeer ervaring op te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven