Werk & Studie alle pijlers

Radeloos

18-08-2017 19:10 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen

Ik zit met het volgende, ik ben nu reeds 3 jaar verpleegkundige en heb al vanaf ik begonnen ben met werken pijn aan m'n rug (tussen m'n schouderbladen in). Tijdens m'n stages heb ik hier nooit last van gehad. Ik heb destijds serieus moeten zwoegen om dit diploma te kunnen halen en was zo trots, nu ben ik echter wat radeloos. Ik ben al enkele keren veranderd van afdeling binnen het ziekenhuis omwille van die rugpijn. Aanvankelijk werkte ik in de ouderenzorg, nu werk ik op revalidatie. Het werk begint bij ons fysiek zwaarder en zwaarder te worden met een steeds ouder wordende populatie. De pijn in m'n rug lijkt toe te nemen en tegenwoordig heb ik ook last van tintelingen in m'n hand. Ik ben voor mijn rug al verschillende malen naar de dokter geweest en heb toen ook foto's laten maken. Ook voor de tintelingen van m'n hand ben ik al verschillende malen naar de dokter geweest. Voor beide problemen werd geen oorzaak gevonden en was rusten de oplossing. Voor m'n rug heb ik ook kinesitherapie gevolgd, hetgeen ook niet hielp. Ik heb wel nog steeds dagelijks veel pijn, het wordt steeds moeilijker om ermee om te gaan en ik ben ook bang voor de toekomst. Ik vind het moeilijk om m'n werk met passie te doen door deze pijn. Deze pijn en een vroegere relatiebreuk zorgen ervoor dat ik soms niet te genieten ben voor m'n omgeving en ik wil eigenlijk helemaal niet zo'n zuurpruim zijn. Ik voel me slecht in m'n vel gewoon omdat ik niet weet wat te doen. Ik werk eigenlijk normaal heel graag, maar die pijn wordt steeds harder te verdragen. Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen, moet ik werk gaan zoeken in een kledingwinkel, kan ik werk vinden binnen m'n sector dat lichamelijk niet belastend is (zeldzaam), kan ik nog iets nieuws studeren zoals lager onderwijs...

Bedankt voor alle advies
Alle reacties Link kopieren