Werk & Studie alle pijlers

audicien salaris..

21-09-2017 23:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb gesolliciteerd voor de vacature leerling audicien, en ik heb nu dus binnenkort een sollicitatiegesprek.. wat kan ik hiervan verwachten en weet iemand hoeveel een audicien ongeveer verdient? thanxx
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er geen cao is voor de audiologie, is er geen vastomlijnd kader voor de salariëring. Bedrijven en ketens stellen zelf het minimum- en maximumsalaris vast. Dit kan daarom per bedrijf verschillen. Ook opleidingsniveau en ervaring spelen hierbij een rol.

Ter indicatie: Een audicien in loondienst verdient ongeveer tussen de € 1.900,- en de € 2.600,- bruto per maand.

Als leerling audicien ontvang je het wettelijk minimumloon.


https://www.youchooz.nl/beroepen/audicien/salaris
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
21-09-2017 23:38
Aangezien er geen cao is voor de audiologie, is er geen vastomlijnd kader voor de salariëring. Bedrijven en ketens stellen zelf het minimum- en maximumsalaris vast. Dit kan daarom per bedrijf verschillen. Ook opleidingsniveau en ervaring spelen hierbij een rol.

Ter indicatie: Een audicien in loondienst verdient ongeveer tussen de € 1.900,- en de € 2.600,- bruto per maand.

Als leerling audicien ontvang je het wettelijk minimumloon.


https://www.youchooz.nl/beroepen/audicien/salaris
bedankt! dit had ik dus ook gevonden vandaar mijn vraag hier... k dacht misschien zijn hier wel mensen die zelf dit werk doen of iemand kennen ofzo...
jamila31 schreef:
22-09-2017 00:20
bedankt! dit had ik dus ook gevonden vandaar mijn vraag hier... k dacht misschien zijn hier wel mensen die zelf dit werk doen of iemand kennen ofzo...

Dan krijg je dus antwoorden die variëren van "ik verdien 1.900" tot "mijn tante verdient 2.600" ;-D
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
22-09-2017 12:18
Dan krijg je dus antwoorden die variëren van "ik verdien 1.900" tot "mijn tante verdient 2.600" ;-D
jaja dat is waar ook maar als ze erbij vertellen of het een stastsalaris is of leerling enzo dan ktijg ik toch een idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven