Werk & Studie alle pijlers

Salaris visual merchandiser

22-09-2017 16:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
net
anoniem_337325 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 15:36
Reden: net
98.56% gewijzigd
Ben je dan gewoon een verkoopster? Kijk eens in de cao.
Je kunt niet zo goed googlen begrijp ik?

https://loonwijzer.nl/home/salaris/sala ... 90000000#/

https://fashionunited.nl/functieprofiel ... rchandiser
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-09-2017 16:03
Ben je dan gewoon een verkoopster? Kijk eens in de cao.
Nops, ik ga de styling van de winkel verzorgen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, die omschrijving op loonwijzer. Visual merchandiser is dus gewoon een etaleur :-)
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste staat er maar 1 ingevuld, dus kan je geen referentie aan op hangen
en de tweede is in de mode branche en dat is toch wel wat anders dan met zwarte kasten slepen enzo.
But thanks anyway, mate!
viva1966 schreef:
22-09-2017 16:08
Mooi, die omschrijving op loonwijzer. Visual merchandiser is dus gewoon een etaleur :-)
Haha ja klopt! Geen idee waarom ze dat moeten verengelsen.
Ik ken iemand die dat als ZZP'er doet voor een heel laag uurtarief. En het werk verdwijnt steeds meer. Aan het begin van de crisis gingen zijn klanten steeds meer zelf de styling doen, of een beetje creatieve medewerker, en nu gaan de winkels over de kop. Hij heeft zich inmiddels laten omscholen tot webdesigner.
Spijkerblouse89 schreef:
22-09-2017 16:09
Bij de eerste staat er maar 1 ingevuld, dus kan je geen referentie aan op hangen
en de tweede is in de mode branche en dat is toch wel wat anders dan met zwarte kasten slepen enzo.
But thanks anyway, mate!
Jij denkt dat de meubelbranche significant anders betaalt dan de modebranche? Met zware kasten slepen moet meer verdienen dan een jurkje over een pop draperen ofzo?

Hoe kom je er trouwens bij dat er bij loonwijzer over 1 iemand wordt gesproken? Volgens mij lees je de grafiek niet helemaal correct.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Vintage schreef:
22-09-2017 16:12
Jij denkt dat de meubelbranche significant anders betaalt dan de modebranche? Met zware kasten slepen moet meer verdienen dan een jurkje over een pop draperen ofzo?

Hoe kom je er trouwens bij dat er bij loonwijzer over 1 iemand wordt gesproken? Volgens mij lees je de grafiek niet helemaal correct.
Sterker nog: over het algemeen betaalt de modebranche beter in deze, ondanks dat onze arme to met kasten moet slepen...
Ik ken alleen iemand die dat werk deed, maar het zo slecht betaalde dat ze zich heeft laten omscholen.. Volgens mij is het loon vergelijkbaar met een verkoopmedewerker.

Het is ook een beroep wat veel mensen tegenwoordig zelf doen in plaats van een budget er voor over te hebben volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven