Werk & Studie alle pijlers

Selectierapport Politie (Deel B)

16-10-2017 15:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi All,

Ik heb vorige week mijn selectiedag A op de politieacademie in Amsterdam gehaald. Zodoende heb ik ook selectiedag B 'afgerond' en nu is het wachten op het selectierapport dat je thuis gestuurd krijgt met alle resultaten van beide dagen en of je door bent of niet.

Volgens de psycholoog waar ik een gesprek mee had en de man van het rollenspel krijg je het binnen 2 a 3 weken binnen na afname van selectiedag B.

Mijn vraag is of er hier mensen zijn die dezelfde procedure hebben (Of men die in dienst is van de Politie) afgelegd en hoelang het in de praktijk duurde alvorens je het rapport thuis ontving?

Geduld is natuurlijk een schone zaak maar ik ben natuurlijk enorm gespannen en benieuwd ..

Thanks alvast :-)
Alle reacties Link kopieren
Heul lang geleden duurde dat wel even... :| Is zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet.. maar als de man zegt 2 a 3 weken, dan heb je toch een leidraad?

Geduld geduld... het werk is geleverd, afwachten dus.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem destijds (lees: bijna 7 jaar terug.. gut wat vliegt de tijd.), na een week of 3! Kreeg ook nog een belletje en vlak daarna het rapport. Begreep van een bekende dat ze niet altijd meer van te voren bellen overigens.
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
16-10-2017 15:15
Heul lang geleden duurde dat wel even... :| Is zo lang geleden dat ik het niet eens meer weet.. maar als de man zegt 2 a 3 weken, dan heb je toch een leidraad?

Geduld geduld... het werk is geleverd, afwachten dus.
Ja dat is zeker waar, maar ben met zulk soort dingen toch altijd benieuwd hoe dat bij anderen was. Zal waarschijnlijk enorm uiteenlopen, maar enige ervaringen vragen kan nooit kwaad. :D
Het zal 2 tot 3 weken duren, neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
2 a 3 weken na afnamedag B
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
2 tot 3 weken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er dan maar van uit dat het max 3 weken duurt .. Er van uit gaande dat men uit (in)directe ervaring spreken.

Thanks
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Binnen twee weken had ik de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Twee tot drie weken.

Geduld is niet een competentie waar op geselecteerd wordt?
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
16-10-2017 19:34
Twee tot drie weken.

Geduld is niet een competentie waar op geselecteerd wordt?
lol wijsneus :P

En dat klopt inderdaad. En daar zit ik ook niet over in.
Alle reacties Link kopieren
yoshe schreef:
16-10-2017 19:34
Twee tot drie weken.

Geduld is niet een competentie waar op geselecteerd wordt?
:rofl:
geschikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven