Werk & Studie alle pijlers

Hulp nodig: studie opdracht

18-10-2017 19:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2017 20:40
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Tijdens mijn studie was het altijd de bedoeling dat wij onze opdrachten zelf maakten. Is dat veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes schreef:
18-10-2017 19:16
Tijdens mijn studie was het altijd de bedoeling dat wij onze opdrachten zelf maakten. Is dat veranderd?
Aangezien het niet de makkelijkste opdracht is, is het alleen een vraag naar goede tips. Graag niet antwoorden aub als je met zulke reacties aankomt.
Alle reacties Link kopieren
Maar is het zoeken naar dat bestanddeel juist de clou van de opdracht? Lijkt mij wel.. Dus dan met Hommeltjes eens :-)
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
Als wij je de antwoorden op een presenteerblaadje geven, wat leer je er dan zelf nog van? Hup, duik je studieboeken in!
Alle reacties Link kopieren
‘Ik moet van de juffrouw een opstel schrijven, iemand nog een goed opstel voor mij?’
Alle reacties Link kopieren
Lekker zelf je huiswerk maken. Als je je opdracht niet kan doen heb je kennelijk niet goed opgelet.
Eva124 schreef:
18-10-2017 19:25
Aangezien het niet de makkelijkste opdracht is, is het alleen een vraag naar goede tips. Graag niet antwoorden aub als je met zulke reacties aankomt.
Oh, van dit soort reacties word ik toch altijd zo recalcitrant.
Ik zou er loog in doen. Dat lost zeker lekker op in de handen. Ook de huid lost dan op
Eva124 schreef:
18-10-2017 19:25
Aangezien het niet de makkelijkste opdracht is, is het alleen een vraag naar goede tips. Graag niet antwoorden aub als je met zulke reacties aankomt.
Ochgossie toch kind, ik antwoord wat en waar ik wil. Daar is dit een openbaar forum voor. Als dat niet leuk vindt moet je hier niet posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven