Werk & Studie alle pijlers

Ik heb het verpest

22-10-2017 23:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
denk ik.
Ik probeer het kort uit te leggen. Sorry moest
poezewoefje wijzigde dit bericht op 22-11-2017 20:56
79.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jij alleen feiten verkondigd hebt van wat er er gezegd heb jij niets fout gedaan. Dan is het nog altijd iets tussen hen. Misschien wel fijn als er wat aan gedaan wordt dan nu.
Alle reacties Link kopieren
Wie moreel hoog te paard zit, kan pijnlijk vallen
Alle reacties Link kopieren
Als jij haar gedrag lelijk vindt, moet je dat tegen haar zeggen ipv over haar te roddelen / haar uitspraken door te geven aan collega.
er is niks mis mee om naar leidinggevende te stappen, jij weet niet wat er zich allemaal voor fouts al heeft gespeeld tussen die 2. Laat hem en zorg dat je een fatsoenlijke omgang behoudt met iedereen. En daar hoort vuil praten over iemand niet bij.

Goed dat de leidinggevende op de hoogte gesteld wordt, het kwaadspreken van de vrouw, zoiets kan echt gaan rotten op werk.

Ik snap niet waarom je hier een topic over opent. Wat wil je nu eigenlijk?
Je titel zegt "ik heb het verpest" euhhhh wat heb jij gedaan? Niks van wat er al speelde, dat de omgang tussen 2 collega's erg verstoord is en dat daar nu de leiding gevende komt om het te helpen op te lossen.

Je geeft jezelf een te grote rol in dit geheel, laat los en steun fatsoenlijke omgang. Je had ook tegen die vrouw kunnen zeggen, hou op met zo naar praten, je zaait tweedracht nu. Maar zoals het nu gaat is ook goed.
swifty schreef:
23-10-2017 01:18
Wat wil je nu eigenlijk?
Ik denk dat ze denkt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. En dat dat over en weer niet goed beviel. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Je had wat tegen het vrouwtje kunnen zeggen dat je niet eerlijk vindt dat ze zo lelijk doet en dat ze daar mee moet kappen.
Dat heb je niet gedaan. En dat had je zeker moeten doen.

Als ik dat vrouwtje was zou ik dit niet leuk vinden puur omdat je nooit de mond opgetrokken hebt. Je kunt scheve gezichten krijgen.

Maar buiten dat is het probleem tussen hun. Jij staat als derde erbij en hebt er last van.
Bam!!!!
Collega's dienen hun privé-problemen niet mee te nemen en uit te vechten op de werkvloer. Jij kunt volgende keer het best rechtstreeks tegen de persoon in kwestie zeggen dat diens gedrag je niet bevalt, in plaats van naar de andere partij te gaan en jezelf dus middenin de strijd te plaatsen. Als dat zelf betrokkenen aanspreken, geen effect heeft, kun je altijd naar je leidinggevende stappen als het je werk en de werksfeer negatief beïnvloedt.
Alle reacties Link kopieren
Wat had je dan verwacht?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
spraakwaterval schreef:
23-10-2017 01:25
Ik denk dat ze denkt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. En dat dat over en weer niet goed beviel. Ofzo.
ja wellicht of dat de vrouw hem graag wou en was afgewezen en nu zint op wraak
hoelahoepla schreef:
23-10-2017 00:01
Als jij haar gedrag lelijk vindt, moet je dat tegen haar zeggen ipv over haar te roddelen / haar uitspraken door te geven aan collega.
:applause:
Alle reacties Link kopieren
Ik had inderdaad aan haar moeten zeggen dat ik er niet mee gediend was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven