Werk & Studie alle pijlers

Werken als verpleegkundige niveau 4

16-11-2017 16:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Allereerst. Ik heb alle topics van verpleegkundige doorgespit maar heb nog niet echt antwoord op mijn vragen

Ik studeer momenteel verzorgende IG en loop op dit moment 20 weken stage in een verzorgingshuis. Hierna wil ik graag de verpleegkundige niveau 4 verkort doen. Dus in 2 jaar.
Nu vraag ik me af hoe jullie werken als verpleegkundige bijv. In thuiszorg, verpleeghuis, ziekenhuis.
- wat zijn jullie werktijden? Hoe zien die diensten kwa tijd er uit?
- wat doen jullie allemaal?
- hoeveel uur werk je per maand en wat is je salaris?

Ik ben nog ontzettend aan het twijfelen of ik in het ziekenhuis of in de thuiszorg wil.
Ik hoop zo uit jullie ervaringen wat wijzer te worden!
Ik werk in een ziekenhuis, kom uit een verpleegtehuis en ik zeg: doen!
Ziekenhuizen zijn zoveel chiller.

Ik werk overigens ook nog in de psychiatrie. Ik heb 2 banen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal waar jouw interesses liggen, ziekenhuis is een wat onbekendere doelgroep en verpleeghuis is langere tijd dezelfde patiënten. Ik ben zelf pro ziekenhuis
Alle reacties Link kopieren
Gewerkt als vp4 in een verpleegtehuis.
Verdiende met 32u p/w ong 2300 netto.

Ik vond de contactverzorgende/zorgreggiseur taken niet leuk, verplichte MDO's met familie leden etc.... Vaak familie die te veel zich met de zorg van hun vader/moeder bemoeien.... Misschien een naar woord... but soit...

Verplichte verwachtingen en verantwoordingen.... Destijds vaak gedacht werkte ik maar als helpende... Gewoon heerlijk alleen de zorg verrichten verder geen verantwoording en naar huis...

+ Gewone dienstijden als de IG. Alleen extra taken tijdens de dienst. & Af en toe een dag extra kantoordag voor de EVV taken...
Alle reacties Link kopieren
Ik werk als verpleegkundige in de psychiatrie. Dagdienst 07:30 - 15:30, avond 15:00 - 23:00 en nacht 22:45 - 07:45 uur.