Werk & Studie alle pijlers

Kerstkado personeel

21-11-2017 11:19 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).

Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.

Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.

Toevoeging: ter info ;-) dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat bezoek aan een modezaak! Kun je natuurlijk ook met andere winkels doen, bijv een tuincentrum?
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg, dat bezoek aan die kledingzaak. Erg origineel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom ik bij jou in dienst? ;-)

Je pakt wel enorm uit hoor.
Ik zou al blij zijn met 'gewoon' een kerstpakket.
Krijg de laatste paar jaar een 'tinteling' waarbij ik zelf voor een bepaald bedrag op een website iets uit kan kiezen (producten, belevingen, kado-bonnen of goede doelen steunen). Vind ik ook erg leuk. Vorig jaar een bol.com-bon gekozen.
VVVbonnen voor 100 euro en dan een goedkoper uitje ( goedverzorgde borrel met hapjes) met de collega's voor die 50 euro.
Daar zou ik heel gelukkig van worden.

Mooi bedrag trouwens. Zoeken jullie nog personeel? ;)
Alle reacties Link kopieren
Kerstpakket met een vvvbon of bol.com bon, daar zou ik heel blij van worden. En een pakket om uit te pakken (hoeft niet heel groot) en zelf iets kunnen kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Nou zo'n bezoek aan een modezaak zou ik elk jaar wel willen.
Of een hetzelfde bij een tassenwinkel of sportzaak?
Als dat goed beviel, zou ik het gewoon weer doen hoor.
Lucifermiauww schreef:
21-11-2017 11:23
VVVbonnen voor 100 euro en dan een goedkoper uitje ( goedverzorgde borrel met hapjes) met de collega's voor die 50 euro.
Daar zou ik heel gelukkig van worden.

Mooi bedrag trouwens. Zoeken jullie nog personeel? ;)
Ik heb nog wel een berg VVV-bonnen liggen. Op de een of andere manier kom ik nooit in winkels waar je die kunt besteden.
Alle reacties Link kopieren
Als het allemaal dames zijn: zo'n adventskalender van Rituals etc. maakt mij altijd wel hebberig, je vindt er vast ook wel voor 150€ ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bezoek aan een kledingzaak erg leuk en je medewerkers zien er meteen representatief uit (afhankelijk van de functie best een goed idee). Je zou dat eventueel kunnen combineren met iemand die uitleg geeft over kleurtypes oid.

Een hammambehandeling kan ook leuk zijn (hoewel de meeste mensen dan zeker badkleding aan willen houden denk ik) of een massage/gezichtsbehandeling. Uit eten met bv theaterbonnen, lijkt mij ook leuk.
LizBakker schreef:
21-11-2017 11:26
Ik heb nog wel een berg VVV-bonnen liggen. Op de een of andere manier kom ik nooit in winkels waar je die kunt besteden.
Beter zoeken denk ik.
Ik vind de kledingzaak dan weer niets. Ik heb een zeer specifieke smaak en maat.
MonicaG schreef:
21-11-2017 11:27
Als het allemaal dames zijn: zo'n adventskalender van Rituals etc. maakt mij altijd wel hebberig, je vindt er vast ook wel voor 150€ ;)
Zat dames die het niets vinden zoals ik of een huid hebben die er niet tegen kunnen.
Maar zou wel kunnen gebruiken om anderen blij te maken.
Alle reacties Link kopieren
Met z’n allen een bezoek aan een luxe kapperszaak met eventueel een gezichtsbehandeling en/of massage?
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
21-11-2017 11:26
Ik heb nog wel een berg VVV-bonnen liggen. Op de een of andere manier kom ik nooit in winkels waar je die kunt besteden.
Je kan er ook een dagje mee uit. De Efteling, een aantal andere pretparken en ook een aantal dierentuinen, musea en sauna's accepteren vvv bonnen.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 21-11-2017 11:32
7.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-11-2017 11:21
Leuk zeg, dat bezoek aan die kledingzaak. Erg origineel.
was ook heel leuk maar dat kan natuurlijk niet zomaar overal, de eigenaar van die winkel ken ik , vandaar. De betreffende winkel is wel heel erg geschikt want heeft ook leuke tassen en sjaals en mooie overhemden voor mannen (altijd handig) dus echt voor ieder wat wils.

Ik neig toch weer naar een pakket met een bon en bijv een etentje met z`n allen. Vind het minder leuk om te geven maar belangrijker is dat het personeel iets krijgt waar ze blij mee zijn.
Lucifermiauww schreef:
21-11-2017 11:29
Zat dames die het niets vinden zoals ik of een huid hebben die er niet tegen kunnen.
Maar zou wel kunnen gebruiken om anderen blij te maken.
Wat is dat toch met Rituals en collega's? Ik krijg echt altijd Rituals van werkgerelateerde mensen. Ik gebruik het allemaal heus wel, maar ik beschouw Rituals niet echt als verwennerij. Ik ben een beetje een cosmetica-snob, haha!
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-11-2017 11:30
Met z’n allen een bezoek aan een luxe kapperszaak met eventueel een gezichtsbehandeling en/of massage?
denk dat de mannen dat minder vinden ;-)
Gatinmijnsok schreef:
21-11-2017 11:30
Je kan er ook een dagje mee uit. De Efteling, een aantal andere pretparken en ook een aantal dierentuinen, musea en sauna's accepteren vvv bonnen.
Ja, dat zijn inderdaad niet echt dingen die ik doe. Ik heb ook geen kinderen. Ik geef die bonnen meestal maar weg. En laatst een keer bij de HEMA afgerekend, maar dat zie ik als boodschappen, nou niet echt als een cadeau.

Maar mij maakt het nooit uit wat ze met kerst op geven, ik weet hoe lastig dat is en het is goed en lief bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Etentje in een sterrenzaak lijkt me ook de max!
Fancy, pure verwennerij die je anders niet zo snel doet, gezellig avond samen én met dat budget kom je er wel.
chentolove wijzigde dit bericht op 21-11-2017 11:42
54.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een leuke proeverij in een gezellige omgeving?

Gezien jullie ene klein bedrijf zijn weet je misschien wel wat je collega's leuk of lekker vinden. Van een massage of beautybehandeling word ik bijvoorbeeld niet gelukkig, maar misschien past dat wel heel goed bij jouw collega's.
Je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, in principe is het al hartstikke leuk dat jullie iets doen, dat doen ook lang niet alle bedrijven meer.

Maar als ik puur naar mezelf kijk vind ik iets van een cadeaubon wel het leukste. Bijvoorbeeld van een webshop zoals bol of coolblue. Die hebben zo'n groot assortiment dat iedereen er wel iets leuks kan vinden. En zo niet dan kunnen ze er ook wasmiddel ofzo van kopen :rofl:
Op het werk van mijn man deden ze altijd een Kerstmarkt met hapjes en drankjes. Ze nodigden dan een deel van de plaatselijke ondernemers uit. Iedereen kreeg dan een bepaald bedrag aan bonnen en die konden ze besteden bij de kraampjes. er was dan een slijterij, kaasboer, drogisterij supermarkt, decoratie enz. Zo was iedereen blij.
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
21-11-2017 11:41
Je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, in principe is het al hartstikke leuk dat jullie iets doen, dat doen ook lang niet alle bedrijven meer.

Maar als ik puur naar mezelf kijk vind ik iets van een cadeaubon wel het leukste. Bijvoorbeeld van een webshop zoals bol of coolblue. Die hebben zo'n groot assortiment dat iedereen er wel iets leuks kan vinden. En zo niet dan kunnen ze er ook wasmiddel ofzo van kopen :rofl:
ik zelf ook hoor (om te krijgen) , ik wil sowieso niet alleen een belevenis (etentje/sauna whatever) gever maar iets tastbaars. Ik ga maar weer voor de persoonlijke bonnen, voor de dames denk ik een fashioncheck en voor de heren iets van bol.com ofzo (bestaat dat überhaupt?)
Wat ook leuk kan zijn: iets van fitness trackers. Van die stappentellers. Die kregen wij ooit in een kerstpakket, hartstikke leuk cadeau. Ik zie er nu nog allemaal ex-collega's mee lopen, dus ze worden ook goed gebruikt :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven