Werk & Studie alle pijlers

Mijn motivatie is weg

22-11-2017 21:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een bedrijf met
poezewoefje wijzigde dit bericht op 01-03-2018 23:36
93.18% gewijzigd
Begrijpelijk dat je het vervelend vindt, maar ik zou eerst het gesprek aangaan en aangeven dat dit voor jou op de langere termijn niet houdbaar is.
Als je een andere baan hebt zeker doen..je komt overigens niet over als een topcollega als je liever uit je neus gaat zitten vreten terwijl anderen genoeg werk voor je hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag naar mijn leidinggevende gegaan. Ze zei dat ik het niet als straf moet zien maar blij moet zijn dat ze me goed vinden en dat ik inzetbaar ben in andere teams. Mij willen ze. Anderen niet.
Maar wat is er zo erg dan?
Alle reacties Link kopieren
Dat de uitzendkrachten van mijn team worden opgeroepen om te komen ook al is er bijna geen werk en ik als vaste medewerker naar een ander team word gestuurd.
poezewoefje schreef:
22-11-2017 21:18
Dat de uitzendkrachten van mijn team worden opgeroepen om te komen ook al is er bijna geen werk en ik als vaste medewerker naar een ander team word gestuurd.
Ja maar waarom is het erg om bij een ander team te werken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in het leukste en beste team. Heel het bedrijf vindt dat. Degene die hun best niet doen mogen daar blijven en. worden dus beloond. Ik doe mijn best dus ik word naar een ander team gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
poezewoefje schreef:
22-11-2017 21:30
Ik zit in het leukste en beste team. Heel het bedrijf vindt dat. Degene die hun best niet doen mogen daar blijven en. worden dus beloond. Ik doe mijn best dus ik word naar een ander team gestuurd.
Wat maakt dat jij het prettiger vind om niets te doen dan wel hard te werken?
Want het maakt niets uit of je in het beste of slechtste team zit op het moment dat er geen werk is om te doen. Of zie jij dat anders?
Be stronger than your strongest excuse
Alle reacties Link kopieren
Er is bijna geen werk in mijn team maar toch roepen ze de uitzendkrachten op. Als ze die mensen zouden thuislaten kon ik het werk in mijn eigen team doen. Toen ik uitzendkracht was en er weinig werk was moest ik ook thuisblijven. Normaal worden de uitzendkrachten thuis gezet en anders in een ander team. Blijkbaar is dat bij mij nu niet het geval. Het maakt tegenwoordig blijkbaar niet uit of er in mijn team veel werk is of niet. De uitzendkrachten mogen toch komen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er om dat de uitzendkrachten meer voorrechten krijgen omdat ze minder goed zijn dan mij.
Alle reacties Link kopieren
Soms moet je je nou eenmaal flexibel opstellen. Ik zou jouw houding denk ik niet erg waarderen als ik je werkgever was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven