Werk & Studie alle pijlers

Klaar met vriendin

23-11-2017 22:43 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik weet even niet zo goed meer wat ik ermee moet. Maar ik zit in mijn examenjaar van de havo. We moeten een practische opdracht afhebben voor volgende week vrijdag. Het is een groepsopdracht en ik zit met 2 vriendinnen in een groepje.

Het probleem is alleen dat 1 van de twee vriendinnen niet reageert op appjes en als je het aan haar vraagt reageert ze heel ontwijkend.

Ik heb haar voor het weekend een berichtje gestuurd dat ik er klaar mee ben en dat ik naar onze docent toe ga. Ook heb ik haar gelijk uit de groepsapp van dat PO gegooit. Ze heeft daarop binnen een half uur gereageert met een hoop smoesjes, die volgens mij echt gelogen zijn.

Ik ben van de week naar mijn docent toegegaan om het met haar te bespreken. Ze wil mijn vriendin nog 1 kans geven, maar eigenlijk ben ik er wel klaar mee. Ik heb met verschillende PO’s met haar in een groepje gezeten, maar elke keer is er wel wat met haar waardoor ze het niet of niet optijd af heeft. Wel is de docent in gesprek gegaan met die vriendin en ook met de adjunct-directeur. Ik heb morgen weer les van die docent en dan hoor ik wat daaruit gekomen is, als ze al een gesprek met ze gehad heeft.

Ook zit ik iedere dag met die vriendin in de klas, bij iedere les. Ze loopt constant achter mij aan en praat mij echt een schuldgevoel aan. Ik weet echt niet zo goed wat ik hiermee moet... Zou ik nog een keer naar de docent gaan dat ik het echt even niet meer weet of moet ik het afwachten?

Sorry voor dit lange verhaal! Ik hoop dat er snel iemand reageert...
Alle reacties Link kopieren
en jij noemt haar een vriendin van je? Je komt op mij heel onaardig en arrogant over. Ik hoop in ieder geval niet dat zij jou als vriendin beschouwt.
Ontzettend kinderachtig om zo naar de docent te stappen en haar meteen uit de app te verwijderen.
Bespreek het eerst normaal met haar.
Alle reacties Link kopieren