Werk & Studie alle pijlers

Bankrekeningnummer weggegeven?

09-12-2017 23:27 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2017 20:07
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
97.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En die vriendin heeft geen bankrekening?

Nee, je komt niet zomaar in de problemen. Nee, het interesseert de mensen van ING geen drol waarom jij geld krijgt.
Belastingdienst daarentegen......
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
En het was jullie niet bekend dat je gewoon geld kunt overmaken van de ene bank naar de andere? Tjongejonge.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-12-2017 23:30
En het was jullie niet bekend dat je gewoon geld kunt overmaken van de ene bank naar de andere? Tjongejonge.
van ing naar abn duurt lang
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik snap het niet. Je hoeft tpch niet dezelfde bank te hebben??? Ing kan ook naar rabo, sns etc. Wat een vreemd verhaal.
Liliana321 schreef:
09-12-2017 23:33
van ing naar abn duurt lang
Een dag. Nou nou, poe poe.
Liliana321 schreef:
09-12-2017 23:33
van ing naar abn duurt lang
:rofl:

Echt hè
Alle reacties Link kopieren
Erg beschamend, die site publiceert nu jouw naam. Hoe denk je die ervan af te gaan krijgen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kan denk ik alleen als jij daar een job vervult. Echt dikke foute shit dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nu moet jij het toch alsnog naar haar overmaken? Dan moet ze alsnog een dag op haar geld wachten.
Enn schreef:
09-12-2017 23:36
Kan denk ik alleen als jij daar een job vervult. Echt dikke foute shit dit.
Yep....
De ing gaat TO meteen uit haar clientèle verwijderen. Die wensen geen zaken te doen met zulk vunzig volk.
En daarna stellen ze je werkgever op de hoogte.....
Alle reacties Link kopieren
Liliana321 schreef:
09-12-2017 23:33
van ing naar abn duurt lang

En dus?? Had ze dat geld binnen een uur nodig dan?

Vroeger, en dat is nog niet eens zo lang geleden, hadden we geen internet en bankieren duurde met wat mazzel ´maar´ twee weken. Ons salaris was vaak al op voordat we überhaupt wisten dat het gestort was. Dat het tegenwoordig per minuut kan, is absoluut een verbetering en ´vroeger was alles beter´ gaat hier niet op.
Maar een paar uur zou toch geen probleem moeten zijn.

Misschien kan ze volgende keer cash vragen, direct na haar job?
ceylon wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:39
5.72% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Enn schreef:
09-12-2017 23:34
Erg beschamend, die site publiceert nu jouw naam. Hoe denk je die ervan af te gaan krijgen?
Op de site staat een nep naam. Voor betalingsgegevens heeft ze TO haar naam en bankrekeningnummer doorgegeven. Dan staat haar echte naam ban TO niet op de site.(Zoals ik het begrijp)
anoniem_359193 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:39
0.29% gewijzigd
Roanoke* schreef:
09-12-2017 23:38
Op de site staat een nep naam. Voir betalingsgegevens heeft ze TO haar naam en bankrekeningnummer doorgegeven. Dan staat haar echte naam ban TO niet op de site.(Zoals ik het begrijp)
Joh....
Gewoon terugstorten op rekening gever, met opmerking, verkeerde rekening, en je vriendin zeggen dat ze haar abn maar moet gebruiken. Dat je dit te ver vindt gaan en niet akkoord mee gaat. En vriendschap op laag pitje zetten, als ze dit deed zonder het vooraf met je te overleggen waarover het ging, aangezien het niet iets standaards betrof, maar seksjobs. e
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:41
40.39% gewijzigd
Lariba schreef:
09-12-2017 23:36
Nu moet jij het toch alsnog naar haar overmaken? Dan moet ze alsnog een dag op haar geld wachten.
Of ze hollen nu samen naar de pinautomaat.
Alle reacties Link kopieren
Roanoke* schreef:
09-12-2017 23:38
Op de site staat een nep naam. Voor betalingsgegevens heeft ze TO haar naam en bankrekeningnummer doorgegeven. Dan staat haar echte naam ban TO niet op de site.(Zoals ik het begrijp)
Niet? echt een daabse jij. :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
09-12-2017 23:39
Joh....
Jah
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Saoghail schreef:
09-12-2017 23:39
Joh....
Ja joh.
Alle reacties Link kopieren
Roanoke* schreef:
09-12-2017 23:41
Ja joh.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Overmaken van ING naar ING is gewoon een smoes. Om geld over te maken maakt het echt niet uit bij welke bank je zit. En overschrijvingen tussen banken kunnen net zo snel zijn, kijk maar eens op de site van de ING.

Je 'vriendin' wilde blijkbaar graag anoniem blijven. Dat is haar op deze manier gelukt. Maar jou niet. De betaler kent nu jouw naam. Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over het bankrekeningnummer.
Enn schreef:
09-12-2017 23:40
Niet? echt een daabse jij. :biggrin:
Nah zeg! Ik reageerde alleen maar op jou , omdat jij het niet goed leek te begrijpen :whip:

Was daabse? :-D
anoniem_359193 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:43
4.12% gewijzigd
Enn schreef:
09-12-2017 23:40
Niet? echt een daabse jij. :biggrin:
Waar komt die rare uitdrukking vandaan?

Ik snap hem trouwens wel, voordat je denkt dat ik niet daabs ben.
Liliana321 schreef:
09-12-2017 23:33
van ing naar abn duurt lang
Is dus niet waar. Als je het voor 15.00 overmaakt, staat het dezelfde dag nog bij de ander op de rekening. En anders de dag erop.
Alle reacties Link kopieren
Zou me niets verbazen als die vriendin van TO gewoon niet wil dat haar nieuwe "werkgever" van deze gezellige website haar naam weet en daarom de naam en bankrekeningnr van TO heeft doorgegeven :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven