Werk & Studie alle pijlers

Wel of niet gaan morgen?

10-12-2017 20:27 235 berichten
Er wordt afgeraden om morgen de weg op te gaan als het niet noodzakelijk is...

Nu zou ik morgen, nadat ik donderdag ziek naar huis ben gegaan, weer gaan werken. En morgen bepaalde taken gaan doen die echt gedaan moeten worden.
Ze kunnen op zich ook vanaf thuis op de computer. Ik denk alleen dat mijn werkgever dat niet op prijs zal stellen...
Wie gaat er wel morgen werken en wie niet?

Ik ben echt geen slecht weer bestuurder, dit vind ik behoorlijk eng om te rijden... Ik twijfel daarom zo erg.

Morgen wel de weg op of niet?

Totaal aantal stemmen: 164

Wel (62%)
Niet (38%)
Wat is nou een betrouwbare website om het weer en verkeer goed in de gaten te houden?
Alle reacties Link kopieren
Werk vind ik een prima reden om wel te gaan rijden.

Hoe ver is het?

Ik ga gewoon werken, maar goed thuiswerken is in het onderwijs dan ook gewoon echt geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas werk waarbij thuiswerken geen oprie is, maar anders wist ik het wel. Ik zit nu sl te stressen voor morgenochtend.
Huh? Ik ga morgen gewoon werken hoor (kan ook niet thuiswerken).

Waarom denk je dat je lg het niet op prijs zal stellen?

Op de ANWB site lees ik:
De ANWB verwacht een iets drukkere ochtendspits. Buien vallen pas na de ochtenddrukte.

Rijkswaterstaat verwacht meer problemen met de avondspits.
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 20:34
77.71% gewijzigd
Normaal zou het 45 minuten rijden zijn. Dus dan calculeer ik wel extra reistijd in. Maar brrr..
Alle reacties Link kopieren
Is het morgen ook nog slecht dan? Ik ben benieuwd of de gemeente hier nog gaat vegen. Het was nu best link om te fietsen dus ik moet morgen even kijken of ik de kinderen niet met de auto naar school moet brengen.

Verder een belangrijke presentatie morgen die ik moet geven, dus niet naar kantoor gaan is niet echt een optie .
Sowieso vind ik dat we hier in Nederland wel snel van de leg zijn. Maar goed het was zowaar wel echt prutweer vandaag.
Het kan thuis op de computer. Denk je niet dat je werkgever gezien het weer het voor deze keer niet erg zal vinden dat je het vanaf huis doet?
Alle reacties Link kopieren
Volgens buienradar gaat het pas ruim na de spits weer regenen enzo. Dus dan kan je toch prima naar kantoor? En als je zelf niet wilt rijden, is openbaar vervoer dan een optie?
Ik snap de heisa ook niet. Op tijd weggaan en rustig aan doen. Maar als je niet hoeft scheelt het natuurlijk als meer mensen gewoon thuis blijven werken.
Ik denk dat werkgevers gewoon verwachten dat je naar je werk gaat. Als thuis werken bij jullie niet gewaardeerd wordt, dan is dat jammer. Maar misschien morgen gaan en aankaarten wat te doen in dit soort situaties? Dan weet je wat je een volgende keer kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet mijn zoon naar zijn behandel groep brengen.
Ga dat gewoon doen. Als ik moest werken ging ik ook. Heb geen baan waarbij je kan thuis werken.
Ga wel een halfuur eerder weg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek
Mijn manager verzocht mij vanavond vriendelijk doch dringend om alsjeblieft thuis te werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook. Klein half uurtje rijden normaal gesproken, zal nu misschien iets langer zijn. Ik rij over provinciale wegen dus ik verwacht dat die schoon zijn morgenochtend. Morgenmiddag hopelijk geen sneeuw onderweg, maar als dat wel zo is gewoon wat rustiger aan doen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de thuiszorg en moet dus wel...! Ook door de polder en wijken waar niet geveegd/gestrooid wordt. Ik vind het ook niks maar rustig aan rijden, de tijd nemen en dan komt het vast goed.

Ergste wordt pas weer eind van de ochtend voorspeld en wie weet valt het allemaal reuze mee.
Tralalalala
Ik ben vrij morgen, maar mocht ik moeten werken zou ik met de bus gaan, mits het te fietsen is. Ik kan in de catering niet zomaar niet komen opdagen.
Ik moet met het OV en heb net besloten dat ik thuis werk. Voor morgen wordt weer sneeuw voorspeld en ik heb gewoon geen zin chaos. Met de auto zou ik er meer zin in hebben, maar dat is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
ik ga morgen gewoon de weg op, klein anderhalf uur zonder file. Zal morgen wel heel wat langer zijn.

niet leuk dit weer, maar snelheid aanpassen en vooral ook afstand houden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
10-12-2017 20:35
Volgens buienradar gaat het pas ruim na de spits weer regenen enzo. Dus dan kan je toch prima naar kantoor? En als je zelf niet wilt rijden, is openbaar vervoer dan een optie?
Hangt er ook vanaf waar je woont denk ik; hier is vandaag zo'n 12 cm. sneeuw gevallen en ze verwachten dat er morgen vanaf 12.00 uur in totaal nog eens zo'n 15 cm. kan vallen dus daar word ik niet vrolijk van....
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
10-12-2017 20:43
Ik ben vrij morgen, maar mocht ik moeten werken zou ik met de bus gaan, mits het te fietsen is. Ik kan in de catering niet zomaar niet komen opdagen.
En als het niet te fietsen is?
Als ik op maandag zou werken zou ik wel moeten. Ik werk in een apotheek dus geen mogelijkheid om thuis te werken. En een apotheek een dag dicht houden kan ook niet.
IK hoop dat het dinsdag wel weer goed te doen is, want ik zie mezelf al glibberen in mijn mini auto. Ov geen optie, duurt 2 uur en dan kom ik enorm te laat.
Ik werk in de thuiszorg (huishouding). Ben afhankelijk van OV en fiets. OV hier in de omgeving is al niet echt fantastisch, dus het wordt de fiets. Moet veel door de polder.
Ik ga morgen wel gewoon werken. Mocht het echt te gek worden, dan zie ik het vanzelf wel. Morgen einde van de middag schijnt het veel te gaan sneeuwen, dan ben ik als het goed is thuis. ;)
Alle reacties Link kopieren
Rijkswaterstaat adviseert om indien mogelijk morgen thuis te werken. Zullen ze niet voor niets roepen. Ik moest vandaag noodgedwongen met de auto maar huis en dat was niet echt een feestje, 120 km grotendeels stapvoets afleggen.
Als thuiswerken een optie is zou ik thuis werken.

Wij gingen vandaag met 50 over de snelweg, terwijl het niet druk was. Was echt behoorlijk glad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven