Werk & Studie alle pijlers

Baan

12-12-2017 14:59 9 berichten
Ha socialworkers/sph’ers/pedagogen,

Op dit moment ben ik aan het rondkijken naar vacatures en ik merk dat ik een beetje vastloop. Ik ben afgestudeerd op het gebied van jeugd en op zoek naar een andere baan maar ik merk dat ik blijf zoeken met bepaalde termen waardoor ik steeds dezelfde banen zie. Ik ben heel erg benieuwd waar jullie werkzaam zijn met de bovenstaande opleidingen.

Note: ik vind een hele hoop leuk en sta voor veel open. Ik ben dus juist benieuwd welke banen er allemaal zijn voor mijn opleiding! Ik ben benieuwd:)
Alle reacties Link kopieren
Ik werk met vluchtelingen. Bij ons werken veel pedagogen.
Woonbegeleiding MVG

Ik ben maar een simpele SPW'er met een IG-achtergrond, maar mijn collega's zijn heuse SPH'ers.
Thanks dit is al weer nieuw en fris voor me, nog meer? Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Ik werk met mijn SPH in de psychiatrie. Daarbinnen heb je ook veel opties, je kan op een groep staan (in een kliniek of op een woonvorm) maar je kan ook meer de ambulante begeleiding op gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk met mijn pedagogiek opleiding (en post-hbo Spelagogiek) in de gehandicaptenzorg als spelagoog :)
In liefde en NaNoWriMo is alles geoorloofd
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens helemaal andersom gaan zoeken. Bijvoorbeeld op locatie en dan eventueel verfijnen. Dan zal je eerst heel veel niet relevante vacatures vinden, maar misschien kom je dan wel iets tegen waar je nooit aan gedacht zou hebben.
Sara9876 schreef:
12-12-2017 22:00
Misschien eens helemaal andersom gaan zoeken. Bijvoorbeeld op locatie en dan eventueel verfijnen. Dan zal je eerst heel veel niet relevante vacatures vinden, maar misschien kom je dan wel iets tegen waar je nooit aan gedacht zou hebben.
Dat is een hele goede! Ik merk inderdaad dat ik nu te veel denk binnen het bekende. Ik ga op locatie zoeken. Ook fijn trouwens, dichtbij huis!
Alle reacties Link kopieren
Werken op Een VO school, als begeleider passend onderwijs oid? Scholen beginnen ook interne rebounds, dat is ook super tof!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven