Werk & Studie alle pijlers

Werken in Mallorca in een bar of restaurant!

12-12-2017 17:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay!!

Ik zou het super leuk vinden als iemand reageert op deze topic, omdat ik erg benieuwd ben of er tips zijn van mensen die in Mallorca hebben gewerkt of mensen kennen die er hebben gewerkt in de zomer. Ik heb 4 jaar lang horeca ervaring in een restaurant en heb daarvoor ook vaak achter de bar gestaan op festivals of evenementen die hun organiseerde of op andere feesten. Ik zat al te kijken bij Club Nl Mallorca of bij shooters, maar ik zou het helemaal top vinden als iemand iets kent wat erg goed betaald word, ik kan het natuurlijk altijd proberen.
Ik ben dus opzoek naar een erg gezellige sfeer, hard werken, maar het liefst niet dat ik zonder geld terug kom.

Alvast bedankt voor het lezen!
Kus

Gezellige sfeer? Betaald goed?

Totaal aantal stemmen: 2

Ja, gezellife sfeer niet zo goed betaald (50%)
Ja, betaald goed niet zo gezellige sfeer Geen stemmen
Ja, betaald goed en gezellige sfeer (50%)
Ik denk dat je erg goed betaald worden kan vergeten.
Baankans zal ook niet hoog zijn.
Maar succes.
Alle reacties Link kopieren
Whut?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom is er geen optie 'betaalt niet goed en geen gezellige sfeer' er niet?
Kijk eens op hun Facebook paginas. Zie shooters el-arenal

DE ZOMER VAN JE LEVEN!!!!☀️☀️

Dames en Heren opgelet!!
Werken op het leukste feest eiland van Europa, bij de grootste discotheek van EL-ARENAL met de beste DJ'S van NL en de gekste feesten???

Ben jij 18 jaar of ouder, energiek, niet vies van hard werken en wil jij feesten combineren met geld verdienen met het beste team van EL-ARENAL!!??

Dan zijn wij opzoek naar jou!!!

-PROMOTERS(propers)
-TICKET VERKOP(ST)ER
-VIP HOSTESS
-MERCHANDISE
-BARKEEPER(ST)ER
-KASSAMEDEWERKERS

Heb jij interesse??
Durf jij het aan??
Mail dan je CV, motivatie, 3 recente foto's (waar je volledig opstaat) en je periode van beschikbaarheid (tussen mei en sept. 2018) naar shooters@mallorcamotion.com
and become one off us!!!

GO HARD OR GO HOME
Club NL Mallorca

Bruiner worden dan al je vrienden? Buiten hard werken de tijd van je leven hebben op de nummer 1 vakantiebestemming van Europa?
Download het formulier via https://goo.gl/vN8rqX, mail hem ingevuld naar clubnlmallorca@gmail.com, vermeld 'Sollicitatie 2018' als onderwerp & wie weet sta jij de komende zomer te shinen op onze teamfoto!
Tag je vrienden die hier geknipt voor zijn, of stuur gewoon zelf een mailtje natuurlijk!



En bel ze gewoon even op..
Alle reacties Link kopieren
maar ik zou het helemaal top vinden als iemand iets kent wat erg goed betaald word,
Erg goed nog wel. Het blijft horeca, de salarissen in Spanje liggen (veel) lager dan in Nederland.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op beide facebookpagina’s barst het van de ervaringen van ex medewerkers....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap als je in Mallorca wil werken. Wat ga je doen? Archeoloog, paleontoloog? Grafdelver? Bodemonderzoek?

;-D ;-D ;-D

Het is een eiland....daar werk je op.
hvm schreef:
12-12-2017 18:06
Ik vind het knap als je in Mallorca wil werken. Wat ga je doen? Archeoloog, paleontoloog? Grafdelver? Bodemonderzoek?

;-D ;-D ;-D
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Goed betaald kun je wel vergeten en al helemaal met geld terugkomen.
Tenzij je er alleen gaat werken en verder niks doet dat geld kost.
Ik heb zelf dit werk gedaan in Spanje en moest er geld op toeleggen uiteindelijk.
Heb ook niet zuinig aan gedaan maar qua eten bijvoorbeeld aten we vaak met alle huisgenoten samen thuis, en het uitgaan was voor ons veel goedkoper omdat wij er werkten.

Het ligt er ook aan of je er woonruimte bijkrijgt of zelf moet zoeken.

Ik werkte toendertijd 7 dagen per week 7/8 uur per dag en had dus woonruimte via de werkgever.
Per week kregen wij nog tweehonderd euro erbij.
Een andere discotheek kregen ze 250 euro maar dit was wel echt de max van wat iedereen daar verdiende.

Als je dit graag wilt moet je het echt doen om de ervaring en om het eens mee te maken en niet om er echt aan te verdienen en met geld terug te komen.

Het is wel echt enorm leuk en ik had deze tijd niet willen missen, zoveel leuke dingen meegemaakt en leuke mensen ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
CAfe de babbelaar vraagt ieder jaar mensen. Familie van mij heeft daar gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reactie Bluesheep. Dat weet ik en in Nederland heb ik ook alle jaren voor 3 euro per uur gewerkt 14 uur op een dag. Het was het proberen waard misschien een restaurantje achteraf waar je iets meer kreeg en daarom deze vraag. Zou ik misschien mogen weten welke discotheek jij was?
Alle reacties Link kopieren
WerkeninMallorca schreef:
12-12-2017 19:05
Bedankt voor de reactie Bluesheep. Dat weet ik en in Nederland heb ik ook alle jaren voor 3 euro per uur gewerkt 14 uur op een dag. Het was het proberen waard misschien een restaurantje achteraf waar je iets meer kreeg en daarom deze vraag. Zou ik misschien mogen weten welke discotheek jij was?

Vanwege privacy kan ik niet precies zeggen waar maar het was niet in Mallorca :)
Een restaurantje achteraf lijkt me trouwens niet zo leuk als dat je in een leuke club of café werkt.

Wil je echt achter de bar werken of in de bediening of lijkt het je ook iets om daarbij te werken als propper?
Ik deed beide en was daar uiteindelijk wel blij mee want degene die alleen achter de bar werkten hadden nooit eens een avondje vrij om zelf te gaan stappen terwijl ik op een avond als ik moest proppen om half twee klaar was en daarna zelf ook uit kon gaan.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven