Werk & Studie alle pijlers

Tips bij oefenen Nedcat?

12-12-2017 22:26 12 berichten
Woehoeeee, ik heb 'm gehaald!!!
anoniem_64d290b28d595 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 18:46
90.78% gewijzigd
Google staat er vol mee en je hebt op de opleiding vast ook heel veel info gehad.
Ik bevecht nu de impuls om "nedcat" in te typen bij een zoekmachine...wat is Nedcat in hemelsnaam?
tomcat schreef:
12-12-2017 22:31
Ik bevecht nu de impuls om "nedcat" in te typen bij een zoekmachine...wat is Nedcat in hemelsnaam?
Niets. Ze bedoelt de taaltoets eigen vaardigheden voor de pabo.
grappig..een toets eigen vaardigheden en dan vraag je anderen om hulp :)
Ik hoop oprecht dat jij nog even in de schoolbanken blijft. Nu al weten dat je zwak scoort op deze zeer belangrijke onderdelen. En dan geen andere bronnen kunnen bedenken om je kennis te verbeteren dan het Viva-forum... :O
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
tomcat schreef:
12-12-2017 22:39
grappig..een toets eigen vaardigheden en dan vraag je anderen om hulp :)
Alle reacties Link kopieren
En dat staat straks voor de klas kinderen uit te leggen en hun werkjes nakijken .. handig als je zelf niet weet hoe of wat.

Dus nee. Ik ga je niet helpen
Uiteraard weet ik dat Google stikt van oefenmateriaal, dit heb ik allemaal ook al gebruikt en mee geoefend.

Mijn vraag was meer gericht of website en tips/ trucs die niet direct op Google staan.

De harde reacties zijn onnodig, ik zit niet voor niets op school..
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
13-12-2017 06:30
En dat staat straks voor de klas kinderen uit te leggen en hun werkjes nakijken .. handig als je zelf niet weet hoe of wat.

Dus nee. Ik ga je niet helpen
Och iemand voor de klas die zelf moeite heeft(gehad) met een bepaald onderwerp, zal in ieder geval snappen dat niet alle leerlingen dat onderwerp makkelijk verwerken. En dus kunnen helpen met de ezelsbruggetjes en omwegen.
Beter dan iemand die het allemaal alleen maar logisch vindt dat het is zoals het is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
LiefKleinMuisje schreef:
13-12-2017 13:21
Uiteraard weet ik dat Google stikt van oefenmateriaal, dit heb ik allemaal ook al gebruikt en mee geoefend.

Mijn vraag was meer gericht of website en tips/ trucs die niet direct op Google staan.

De harde reacties zijn onnodig, ik zit niet voor niets op school..
Ik denk dat je docent je het beste tips kan geven.
Truukjes zijn er niet. Stampen, stampen en stampen.
Bij Bol kan je ook oefenboeken kopen.
LiefKleinMuisje schreef:
13-12-2017 13:21
Uiteraard weet ik dat Google stikt van oefenmateriaal, dit heb ik allemaal ook al gebruikt en mee geoefend.

Mijn vraag was meer gericht of website en tips/ trucs die niet direct op Google staan.

De harde reacties zijn onnodig, ik zit niet voor niets op school..
Sorry voor mijn idd harde woorden, dat was niet nodig. Ik schrik gewoon een beetje als een (aankomend) leraar basisstof niet goed beheerst. En ja, ook dat je een toets dan via truckers wil halen. Jouw kennis moet goed zijn, jij bent de toekomst van onze kinderen.. snap je?
Maar je hebt gelijk, je zit op school om te leren. Succes! Je gaat het vast prima doen. En oefen je blauw.. voor onze kinderen.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven