Werk & Studie alle pijlers

Wat moet ik bij de bedrijfsarts gaan verwachten?

11-01-2018 09:45 31 berichten
Hoi,

Stresssss. Want wat moet ik volgende week bij de bedrijfsarts gaan verwachten. Wie kan mij geruststellen en aangeven wat ik ongeveer kan gaan verwachten. Maar ook wat ik beter wel en niet kan zeggen tegen de bedrijfsarts.

Concreet de kenmerken:
Studies: 1 HBO in techniek, 1 HBO onderwijsbevoegdheid
Werkervaring: 4 jaar
Baan: onderwijs
Laatste positieve beoordeling: november 2017
Klachten: Depressief
Therapie: zeer veel

Liefst OP niet quoten, want heel misschien verwijder ik een paar hele persoonlijke kenmerken over een paar uur.

13.09 Een paar persoonlijke kenmerken verwijderd.

Alvast bedankt.

Wo 17 jan 14.37

Update:

Ik ben bij de bedrijfsarts geweest. Heel fijn gesprek. Van tevoren goed uitgewerkt waar ik last van had, en hoe dat mij belemmerde in mn werk, en wat ik nu gedaan had om daaraan te gaan werken.

Dus nogmaals hartelijk voor al jullie goede adviezen en opbeurende woorden.

De komende 3 maanden geen les geven, les voorbereiden, toets maken of in gesprek met een mentorleerling voor mij. De komende 3 maanden ga ik knetter hard met mijzelf aan het werk. In de hoop dat ik weer gezond mag worden.
anoniem_313379 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 14:38
Reden: Update
50.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pfoe lastig zeg. Over de bedrijfsarts kan ik weinig zeggen, geen idee. Het belangrijkste is voor jou om gezond te worden. Zeg niet zomaar je contract op (of iets ondertekenen). Wel kan je met een bedrijfsarts kijken of dit inderdaad iets is voor je. Een baan in het onderwijs is gewoon best wel stressvol. Sterkte en beterschap.
Gewoon eerlijk zijn en alle hulp aanpakken die je kunt vinden, je hebt het duidelijk nodig.
Alle reacties Link kopieren
Met de bedrijfsarts heb je een gesprek over je ziekte en alles wat je nu doet om weer beter te worden.