Werk & Studie alle pijlers

Van voltijd naar duaal/deeltijd

30-01-2018 12:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen hier die zijn overgestapt van voltijd naar duaal of deeltijd? Zo ja, waar kan je dat doen?
Van welke studie?
En wat bedoel je met waar kan je dat doen??
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wat je voor opleiding wil doen, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Verschilt per opleiding, onderwijsinstelling, jaar waarin je zit, redenen waarom je het wilt, specifieke verschillen tussen de varianten....... Hier kunnen we niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik studeer nu social work in Zwolle. Heb mn P zo goed als in the pocket, maar heb al een mbo opleiding hiervoor gedaan waar ik heb gemerkt dat ik meer leer in de praktijk dan met de theorie. Daarnaast ben ik ook wel beetje klaar met vijf dagen naar school en ik wil graag uit huis.

Met waar bedoel ik op welke hogescholen het wordt aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op ‘social work deeltijd of duaal’. Zomaar een ideetje hoor. Ik denk dat je daar wijzer van wordt dan het hier te vragen.
Alle reacties Link kopieren
We zijn Google niet. Antwoord op je vraag heb je daar binnen een minuut gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij biedt zo'n beetje iedere hogeschool ook Social Work in deeltijd aan.
Zorg eerst dat je een baan hebt en stap dan over. Dat deden bij ons best veel studenten. Bijvoorbeeld die een baan aangeboden kregen op hun stage en dan de opleiding in deeltijd afmaakten.
Dat was wel de tijd dat je met Social Work gegarandeerd meteen aan de slag kon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven